Japp, jag gillar bilder, alltid enklare att begripa då. Men du skulle se min kladd jag gjorde av din beskrivning, då snackar vi bild. Satt och pulade med en linjal för att få till det, och det stämde ju med din bild!

Stackars din tant, får hon inget staket? Äsch, säg till henne att göra som jag; bygga ett själv!
 
Jooo! kan jag väl, har två nya bodar som jag kan sova i:D
 
:D :D :D

Jaha, var det på DET viset. Då är det nog bäst att du kniper!
 
Brrrrr! Natten var kall, måste dra ut värme till bodarna:p
 
Stackars dig! :p Då får du väl se till att få i dig lite varmt kaffe ögonaböj!

Googlade lite och hittade bild på Smålandsgärdesgården. Inte riktigt vad jag hade tänkt mig, för att inte tala om vad grannarna antagligen skulle tycka. Passar bra utanför samhället, men inte inne i - tyvärr.
 
  • Gardsgard-Rimforsa40.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vill inte komma med förslaget!! Tidskrävande o dyrt men ack såÅÅÅ snyggt till erat hus. En mur med inslag av natursten, det skulle även grannarna gilla;) med en gjuten överliggare..
Ska se om jag hittar bilder,vill minnas att du gillar det! bilder alltså,joo och det märks att ni oxo har barn ty det är oftast vi som har morgontid på helger:D
"dalmas"
 
Du, jag HAR tänkt på mur, tycker personligen att det är otroligt vackert. Har kikat på en del "färdiga" system och så tokdyrt skulle det inte bli. Fast då tror jag att man sätter muren enbart på framsidan, känns korkat att ha en mur inne bland träden i skogen!
Sen får det kanske bli några meter Gunnebo iaf.... där det inte syns!

Barn? Jorå, här är man uppe innan tuppen, typ 4:30! Snart dags för lunch med andra ord!
 
Samma här snart eftermiddags kaffe! Du är på rätt spår gunnebo på sidorna o snyggt fram.... Låter som en likasinnad,kul..;)
"Gäsp"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.