MultiMan
Vad kostar egentligen TV-paketen? Skyshowtime kostar 39,50/mån fortfarande som introduktionserbjudande och HBO hade samma halva pris för 44,50, så var man lite alert har man båda för 84kr så länge kanalerna finns.

Jag slutade med TV-paket för 15 år sedan eller nåt, när både Viasat och Canaldigital hade blåst mig på ett antal kanaler som fanns när jag band mig för 2 år, men snabbt togs bort och jag kunde ändå inte säga upp avtalen eftersom jag fick några andra skitkanaler istället som jag hade noll intresse av.
 
  • Gilla
Crank
  • Laddar…
hsd
Viasat har haft en hel del blåsningar ,en granne nappade på 2årsavtal plus 3 månader fritt sen när de var nära sluttid ringde grannen för uppsägningen men det gick inte då avtalet automatiskt hade förlängts - detta eftersom 24 månader gått och avtal skulle dessutom avslutas i god tid före, de menade 3 månader före
 
Ok, det enda positiva är att jag tydligen får Britbox som frivisning en vecka. Jag gillar brittisk tv. Och så "kryddar" de med sport jag inte vill se och några filmkanaler som till största delen visar sånt som man redan sett eller inte vill se.

Nåja, drygt ett år kvar på abonnemanget sen kan jag säga upp det och bara köra streamat med sånt jag vill se.
 
Brukar lösa sig snabbt då intäkter försvinner, har gjort så tidigare åtminstone.
 
Mats-S
M MrDizzy skrev:
Detta kommer bara att leda till att alla utom sport fantaster kommer att byta till streamat.
Kanske ev några äldre som inte orkar lära sig hur streaming fungerar som kommer att ha kvar "gammel TV" med kanaler etc etc
Absolut är det så,
om man inte är intresserad av sporten så är det mycket fördelaktigare att köpa dom streamingtjänster man vill ha. Har ni inte smart-TV så löser en google chromecast enkelt problemet för några hundralappar.

Sporten finns ju också där som tillval på streamingtjänsten, men givetvis till astronomiskt hutlösa priser.
Ni som blir av med Visat Motor kan tanka hem all motorsport på racingfor.me helt lagligt och helt gratis :)

TablåTV och kanalpaket tillhör det förgågna :)
 
Sagt upp allt jag kan från Telia. Det kan de ha. Lär aldrig komma tillbaka.
 
Verkar inte bli någon snabb lösning.
Viaplay har tecknat avtal med Telenor.
 
hsd
Dagens industri idag :
Viaplay skruvar ned både långa och korta prognoser och lanserar ett sparprogram.

Det var några av nyheterna när bolaget rapporterade det tredje kvartalet 2022.

Aktien faller 30 procent på siffrorna till den lägsta noteringen sedan coroaraset.
 
På tiden.
 
hsd
Det tog tid
Ser just över mina Telia abonnemang fiber tv telefon och mobil , lutar åt byte
 
Stod 13e december men kanalerna är tillbaks redan nu.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.