12 524 läst · 32 svar
13k läst
32 svar
Verktyg för att kapa trä när vägg?
En vanlig skapligt bra fogsvans löser väl uppgiften utmärkt? Den har tämligen böjligt blad samt går att använda för att starta ett snitt på en plan yta. Tar ju max 10 minuter att kapa det markerade röda snittet med en fogsvans.
Fast en Multimaster eller Bosch är ju ändå kul att ha ...
Om Beijer har den för 849:- som någon skrev här ovan, då kan jag ju köpa den på Bauhaus för 747:- med prisgarantin. hmmm ...
Nu blev jag sugen, jag som bestämt mig för att inte köpa detta verktyg i förväg, utan direkt då det första behovet uppstått ...
Om Beijer har den för 849:- som någon skrev här ovan, då kan jag ju köpa den på Bauhaus för 747:- med prisgarantin. hmmm ...
Nu blev jag sugen, jag som bestämt mig för att inte köpa detta verktyg i förväg, utan direkt då det första behovet uppstått ...
Där ser man, ännu en konkurrent om grejerna på Blocket...phl skrev:
På tradera har det börjat dyka upp en hel del bra maskiner på sistonde. Tidigare var det mest Heavy Power Super Duper-tjing-tjongmaskiner där men häromdagen kom ett litet gulligt paket hem till mig!
En Metabo sticksåg, visserligen begagnad men i ruggigt fint skick och för 600 pix så är jag mer än nöjd.
Hehe. Näe, nu är det klart. Efter en kombination av cirkelsåg, japansk dragsåg, Black&Decker elfil och en hyfsad mängd manlig uttryck blev det till slut klart. Det var egentligen klart innan men när jag upptäckte att hålet låg alldeles för långt ifrån väggen så blev det till att såga mer.
Angående Boschen hörde jag idag att motorn tydligen väsnan något alldeles extra, jämfört med Feinen.
Angående Boschen hörde jag idag att motorn tydligen väsnan något alldeles extra, jämfört med Feinen.
Produkter som diskuteras: "Hörselskydd"
Hörselskydd & hörselkåpor
I den här samlingen hittar du vårt sortiment av hörselskydd & hörselkåpor.
Läs mer