Vart hittar du alla bilderna immo???
 
:cool: På min dator. [smiley=vrolijk_26.gif]
 
Kul kille som har bilder på diverse byggnader i datorn.. ;D ;D
 
Jag kan fortfarande se den..
 
Då lägger jag ut den då..
 
  • kr_ce.jpg
Stefan_h skrev:
Kul kille som har bilder på diverse byggnader i datorn..  ;D ;D
::) Kan det vara en yrkesskada? :-/
 
Inger.P. skrev:
Raderade du din bild Immobil?
:cool: Jag har inte gjort något. Därmed är jag oskyldig och slipper gå i fängelse. ;)
 
Immobil skrev:
[quote author=Stefan_h link=1140286846/30#44 date=1141569410]Kul kille som har bilder på diverse byggnader i datorn..  ;D ;D
::) Kan det vara en yrkesskada? :-/
[/quote]
Vad är hans yrke då?? :-?
 
Dömd för lurendrejeri och får gå raka vägen i fängelse ;D

Fast å andra sidan så har jag hittat aftonbladet på min dator... hehe..

Högerklicka på bilderna och välj egenskaper så får ni se var de ligger... Har haft liknande problem som Inger med någon mögelbild här på forumet. Orkar inte ens fundera på varför.
 
Lägesrapport: -20 grader och mycket snö, solen bryter fram mellan molnen. Om nån fortfarande är intresserad av skånevädret.. :)
 
Häe har vi -8 o strålande solsken.. ;D ;D
 
-3,5 just nu :cool:
 
fubar skrev:
Lägesrapport: -20 grader och mycket snö, solen bryter fram mellan molnen. Om nån fortfarande är intresserad av skånevädret..  :)
Luleå -16 och strålande vårsol. :)
 
Inger.P. skrev:
Rapport från ännu en Skåning - i Helsingborgstrakten.

Vi har haft snötäcke sedan den 26 december! Det är banne mig nytt världsrekord!
Jag kommer ursprungligen från Dalarna - Västmanland - Skåne. Jag är van att köra i vinterväglag.

Hur kör en infödd Skåning?

Jo, när de SER snö så kryper de fram. Däremot så kör de på för fullt när det är risk för blixthalka!
De kräver att vägverket tar sitt ansvar och håller vägarna halkfria genom saltning. OM de kör av vägen - i blixthalka - så är det naturligtvis Vägverkets fel. VV är dåliga på att underhålla vägarna! Själva är de HELT oskyldiga!   ::)

Jag skrattar alltid gott när jag kör i Skåne när det snöar... 50 - 60 km/h brukar vara marschfarten på motorvägen. Det är ju VITT på vägbanan!

Själv tar jag det alltid lugnt när det är risk för blixthalka. Att parera en sladd i snöväglag är ju ingen match... Blixthalka däremot är ju grymt förrädiskt! En sladd i ishalka är svår att häva!

Själv gillar jag att leka i snöhalkan :) Barnen brukar dock klaga, säger att de får ont i huvudet när jag sladdar fram ;)
Vid blixthalka kör jag lugnt och försiktigt...
Det är sådana förare vi vill ha fler av här nere. (Kraftig ironi) :(

Det är väldigt sällan vi har "fin vinterväg". Oftast när det kommer snö ligger temperaturen runt nollan. Det blir spårigt och stor risk för halka. Ser det som en självklarhet att dra ner på hastigheten.


Sladdar fram med barnen i bilen.....   RESPEKT
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.