Nismo #16 Medlem · 11 inlägg 16 jul 2020 00:16 Nismo Medlem 11 inlägg 16 jul 2020 00:16 #16 Jag har detta skåp inne i tvättstugan som det står värmepump på och som även ventilationen är kopplad i. Skäms att jag har så dålig koll på detta, men huset såldes ju med fjärrvärme på pappret. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag har detta skåp inne i tvättstugan som det står värmepump på och som även ventilationen är kopplad i. Skäms att jag har så dålig koll på detta, men huset såldes ju med fjärrvärme på pappret. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
useless #17 Lök. · Gävleborg · 36 615 inlägg 16 jul 2020 08:16 useless Lök. Gävleborg 36 615 inlägg 16 jul 2020 08:16 #17 Jag tror snarare det är någon form av centralvärme via en gemensam värmepumps- eller fjärrvärmeanläggning. Men du borde väl få räkningar från energibolaget om du har fjärrvärme? Vad står det där?
Jag tror snarare det är någon form av centralvärme via en gemensam värmepumps- eller fjärrvärmeanläggning. Men du borde väl få räkningar från energibolaget om du har fjärrvärme? Vad står det där?