Det roligaste i den här tråden är nog att följa alla världsmästare som fortsätter envisas att komma med "goda" råd utan att inse att det är en bluff. All heder åt TS som fick igång alla
Handfallen....

• Gilla
frityreldarn och 8 till
  • Laddar…
Lucky2015
N Nickesågen skrev:
Det roligaste i den här tråden är nog att följa alla världsmästare som fortsätter envisas att komma med "goda" råd utan att inse att det är en bluff. All heder åt TS som fick igång alla
Handfallen....
Inte ett dugg roligt. Det är ett bra forum och tråkigt när troll kommer och tar upp tid för de som engagerar sig i forumet....

• Gilla
fia_mstd och 2 till
  • Laddar…
Lucky2015 Lucky2015 skrev:
Inte ett dugg roligt. Det är ett bra forum och tråkigt när troll kommer och tar upp tid för de som engagerar sig i forumet....
Det är ju kul att det redan i inlägg#6 konstateras att detta är trollning och sen 6 "sidor" senare så diskuteras det fortfarande att detta är trollning. Det måste väl ändå innebära att trollet vann denna matchen med utklassningssiffror. Vi har ju matat trollet på perfekt sätt...
Kan inte en moderator stänga ned sånt här eller genererar det så mkt trafik att annonsintäkterna blir gigantiska?
Det är väl i slutändan för mkt sån här trollning som dödar innehållet på ett sånt här forum...

Redigerat:
  • Gilla
EvertL och 1 till
  • Laddar…
Lås den här tråden , den har ballat ut
Herr handfallen

• Gilla
Lucky2015
  • Laddar…
Lucky2015
C claym skrev:
Lås den här tråden , den har ballat ut
Herr handfallen
Instämmer!

Kan någon Admin även blocka @Hand Fallén ?
Med tanke på 3 helt galna trådar denna startat så känns det som ett skämt

• Gilla
Lucky2015
  • Laddar…
C claym skrev:
Kan någon Admin även blocka @Hand Fallén ?
Med tanke på 3 helt galna trådar denna startat så känns det som ett skämt
Förslagsvis anmäl inläggen och profilen.

• Gilla
BirgitS och 1 till
  • Laddar…
Nåväl. Troll eller inte. Jag lär mig ändå en del om badrumsrenovering...

• Gilla
Jj333 och 4 till
  • Laddar…
A
mathiash77 skrev:
:crysmile::crysmile: De är kanske bättre på el än vad de är på badrum.

Japp, anta inte att en hantverkare är bra på något annat om de är kassa på det de anställs för :oops::oops:.

TS, tack för humorn

Redigerat av moderator:
Jag har kontaktat TS och bett om bevis för att frågan är seriös. Att kalla sig handfallen tycker jag inte är konstigare än att kalla dig tummenmittihanden. Men jag återkommer.

/Moderator

• Gilla
fia_mstd och 11 till
  • Laddar…
Staffans2000
Ständigt lika infantilt att hojta om trådstängning. Passar det inte. -Låt bli att titta!

Hans namn är snarare ett bevis på att han inte driver med oss. Till en början med var jag övertygad om att han med oss "sjämtade aprillo". Men inte längre.
Det är inte uteslutet att han är på väg mot avgrunden, samtidigt som vi driver med honom.

• Gilla
JanneJanne123 och 1 till
  • Laddar…
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Ständigt lika infantilt att hojta om trådstängning. Passar det inte. -Låt bli att titta!

Hans namn är snarare ett bevis på att han inte driver med oss. Till en början med var jag övertygad om att han med oss "sjämtade aprillo". Men inte längre.
Det är inte uteslutet att han är på väg mot avgrunden, samtidigt som vi driver med honom.
Det som sticker ut är dock att alla svar i alla tre trådar som han startade igår skriker ”NEJ!!”, medan han själv skriver ”Det blir nog bra.” i sina egna svar. Det är att slänga bensin på en brasa i diskussionstrådar.

• Gilla
noupe och 2 till
  • Laddar…
Tråden kan fortsätta med fokus på utländska "hantverkare" och dess för och nackdelar. Tyvärr verkar det vara svårt eftersom BH värnar om konsumentens bästa........och där verkar pris vara av oerhört tyngd.
Även om denna tråd är total bluff så ger den en bild av hur vardagen kan se ut för en naiv kund som väljer ett "svinbra" alternativ som sedan visar sig allt annat än roligt..........och då vänder man sig till BH eller motsvarande.

• Gilla
Uffe A och 1 till
  • Laddar…
H Hand Fallén skrev:
Hej

Jag är lite skeptisk till min hantverkares metoder. Först häftade han fast våtrumsmattan på väggen sen kletade han dit någon fog över.
Min fråga är om detta verkligen följer direktiven för våtrum och säkert vatten?
Om du bara sätter kakel på och inte byter ut skivorna som ligger under, räknas det inte att du har renoverat badrum.
Datum eller år räknas från det du bytt ut det som ligger bakom kakelplattorna, tätskiktet, ifall du inte ha cementväggar.
Antar att badrummet har några år i nacken.

Ellenkaramellen Ellenkaramellen skrev:
Det som sticker ut är dock att alla svar i alla tre trådar som han startade igår skriker ”NEJ!!”, medan han själv skriver ”Det blir nog bra.” i sina egna svar. Det är att slänga bensin på en brasa i diskussionstrådar.
Kanske, kan även bero på att TS är i förnekelsestadiet. Alltså att TS har uppfattat att alla säger nej, men har själv inte kommit till den insikten än.
Förnekelsestadiet kan pågå ganska länge, i värsta fall så kan förnekelsen pågå så länge så att allt arbete hinner bli klart samt betalt.

• Gilla
Erik-KA
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.