3 647 läst · 22 svar
4k läst
22 svar
Varslad, hur blir det nu då?
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Vad är rätt år 2006?
Mycket vatten kan flyta nedför Göta älv innan dess.
Men dess vatten mer och mer blått.
//KoW
Mycket vatten kan flyta nedför Göta älv innan dess.
Men dess vatten mer och mer blått.
//KoW
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Nu var det frågan om älvar, eller generellt, vattendrag.
Det skulle väl inte vara snyggt med en röd Göta älv
(eller Luleälven)?
//KoW
Det skulle väl inte vara snyggt med en röd Göta älv
(eller Luleälven)?
//KoW
Ta det lugnt. Gör inget i panik.
Banken vill inte REALISERA en förlust. Dvs tvinga bort Er. Blir det för j-vligt kan banken till och med skriva av räntor. Amorteringsfritt är minsta problemet.
Dom tänker dock inte ta en enda risk.
Samtidigt har jag varit inne så mkt med banker nu att jag inser att ha en god relation är A & O. Dom får inte informera om dom känner till något. Men om Du är nära banken kan du läsa mellan raderna vad som händer. Säg som det är, fråga om råd, och följ råden från Banken.
Förhoppningsvis säger banken, kör på! Gör dom inte det, följ deras råd.
Använd sen sunt bondförnuft. Inte mer lån, en "krigskassa" för att reda ut oförutsedda utgifter, etc.
Det kan ju också innebära en nystart i livet och en fantastiskt bra affär om Du kan slutföra huset själv!
Lycka till!
Banken vill inte REALISERA en förlust. Dvs tvinga bort Er. Blir det för j-vligt kan banken till och med skriva av räntor. Amorteringsfritt är minsta problemet.
Dom tänker dock inte ta en enda risk.
Samtidigt har jag varit inne så mkt med banker nu att jag inser att ha en god relation är A & O. Dom får inte informera om dom känner till något. Men om Du är nära banken kan du läsa mellan raderna vad som händer. Säg som det är, fråga om råd, och följ råden från Banken.
Förhoppningsvis säger banken, kör på! Gör dom inte det, följ deras råd.
Använd sen sunt bondförnuft. Inte mer lån, en "krigskassa" för att reda ut oförutsedda utgifter, etc.
Det kan ju också innebära en nystart i livet och en fantastiskt bra affär om Du kan slutföra huset själv!
Lycka till!
Fredrik i Trollhättan skrev:
Är det så dåligt att vara det
Nää..det är sådant här man oroar sig för när man tar ett stort lån samt massa annat så klart. Som första gången man skall ha barn...oroar sig för allt men vips så kommer ungen ut & man får anpassa sig till ett helt nytt & ovant liv. Dock är det ändå det bästa som har skett...
Liknande trådar
-
Är det fel tid att sälja nu?
Köpa & Sälja hus -
Vattenutkastaren läcker när den stängs av – är det normalt?
Vatten & Avlopp -
Myror i jordgubbslandet, plus eller minus?
Trädgård allmänt -
Elementsus nu när det börjar bli varmt ute
Värme allmänt -
Äntligen en gårdsmaskin eller är det nu den personliga konkursen tar vid..
Verktyg, Maskiner & Fordon