361 185 läst · 2 168 svar
361k läst
2,2k svar
Varning för misstänkta annonser
En redigerad rubrik räcker kanske?`Det är nog få som sträckläser, utan man kollar de sista, aktulla, sidorna.mattiasp skrev:
"Varningar för förfalskade verktyg och maskiner" tycker jag låter bra, eller vad tycker ni andra användare som hänger i denna tråd?
säljaren Nagi är fö en riktig veteran i verktygsförsäljning, han måste väl haft tusentalet annonser till dags dato. Men den gamla bekantingen tommy är numera borta (från blocket iaf).magnu skrev:
Att man kontinuerligt säljer verktyg och maskiner behöver ju inte vara skumt, men lite undrar man ju.
Bör vara samma maskin han säljer på blocket som han har bjudit hem på tradera.Mikael_L skrev:
http://www.tradera.com/MAKITA-BORR-SKRUVDRAGARE-HELT-NY-PERFEKT-JULKLAPP--auktion_103838080
Medlem
· Värmlands län
· 2 899 inlägg
Skulle inte tråden kunna heta något om "misstänkta annonser (t.ex. stöldgods och förfalskningar", så har man inte strikt sett sagt något alls i rubriken om annonserna men envar förstår ändå vad det handlar om. En annons blir ju per definition misstänkt om någon misstänker den, varför det inte heller kan vara felaktigt.
Spelar inte så stor roll så länge modellen finns och säljs.Ergo skrev:
Den finns i massor av butiker och ser ut exakt som PPALM visade.
Den laddar 7-14V NiCd o NiMH batterier.
Mao så är Orginalkbilden en fake då det både föreställer in 24V maskin och att laddaren inte ser ut som orginalet över huvud taget.q(;^
Ett missförstånd. Jag syftade på batteriet som följer med de fejkade makitorna som jag har laddat upp bilder på.Nimajneb skrev:Spelar inte så stor roll så länge modellen finns och säljs.
Den finns i massor av butiker och ser ut exakt som PPALM visade.
Den laddar 7-14V NiCd o NiMH batterier.
Mao så är Orginalkbilden en fake då det både föreställer in 24V maskin och att laddaren inte ser ut som orginalet över huvud taget.q(;^p
Jag har ingen invändning mot att Makitas original laddare ser ut som den gör
Redigerat: