5000 kr😂

Karrock
  • Gilla
123abc
  • Laddar…
H Hybro skrev:
5000 kr😂
Herregud!!!! Trodde Max 400.
Karrock Karrock skrev:
De är inte så dyra.
[länk]

Försökte skoja om min ålder. Men ja, ett 18 år gammalt filter är gammalt.

Edit: Läste i länken, de säger att det bör bytas varannat år. Så där har du den också.
ska den vara så vit….? Då är ju min galet äcklig😂
Är det denna jag ska ha i min? I så fall vill jag nästan beställa direkt. Antar att man bara drar ut det gamla och stoppar i det nya filtret sen?

Det finns hänvisningar till hemsidan där du kan beställa ny filter på dina bilder 🙄😉. Denna kostar kanske 85,:.

• Grundfilter 452x122 mm för äldre Easy-Vent Flexi luftdon före 2009, pris 85 kr.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
Ville bara skoja.

Kör utan tills Du hinner få hem.

Kostar inte många kronor.

Du behöver inte filtrera friskluft. Antar att du andas utomhus utan munskydd så det bör ju inte vara någon skillnad.

Karrock
J J Vos skrev:
Du behöver inte filtrera friskluft. Antar att du andas utomhus utan munskydd så det bör ju inte vara någon skillnad.
Det ska nog ändå sitta ett grovfilter som avsett. Kanske mer för att slippa bös och smuts på radiatorns baksida än för att agera andningsmask. Men vi har tagit oss ifrån huvudfrågan om ventflöde, som väl förhoppningsvis löser sig i mailkontakt med föreningen.

J Jenniferstockholm skrev:
Antar att man bara drar ut det gamla och stoppar i det nya filtret sen?
I länken finns en ganska detaljerad beskrivning om funktion och stegen för att byta, den kan du läsa på själv :)
Det var trevligt att hjälpa dig ikväll, välkommen till forumet!

Tanken med sånt filter liksom för t ex FTX värmeåtervinningssystem, kupefilter i bilar t ex är att fånga upp damm mm.

De e väl bra?

J J Vos skrev:
Sant. Köpte en nu iaf. 🦦
Karrock Karrock skrev:
Det ska nog ändå sitta ett grovfilter som avsett. Kanske mer för att slippa bös och smuts på radiatorns baksida än för att agera andningsmask. Men vi har tagit oss ifrån huvudfrågan om ventflöde, som väl förhoppningsvis löser sig i mailkontakt med föreningen.

I länken finns en ganska detaljerad beskrivning om funktion och stegen för att byta, den kan du läsa på själv :)
Det var trevligt att hjälpa dig ikväll, välkommen till forumet!
stort tack för all hjälp :) jag beställde filtret + manual nu. Det ska jag nog klara själv. Vi får se vad föreningen säger men jag har inte tillräckligt med is i magen.
Trevlig kväll!

• Gilla
J Vos
  • Laddar…
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.