591 läst · 23 svar
591 läst
23 svar
Varför låter min ytterdörr som att det är storm utanför?
Karrock
Renoverare
· Västra Götaland
· 590 inlägg
Karrock
Renoverare
- Västra Götaland
- 590 inlägg
De är inte så dyra.
https://www.acticon.se/filterbutik/filter/grundfilter/grundfilter-452x122-flexi/
Försökte skoja om min ålder. Men ja, ett 18 år gammalt filter är gammalt.
Edit: Läste i länken, de säger att det bör bytas varannat år. Så där har du den också.
https://www.acticon.se/filterbutik/filter/grundfilter/grundfilter-452x122-flexi/
Försökte skoja om min ålder. Men ja, ett 18 år gammalt filter är gammalt.
Edit: Läste i länken, de säger att det bör bytas varannat år. Så där har du den också.
Herregud!!!! Trodde Max 400.H Hybro skrev:
ska den vara så vit….? Då är ju min galet äcklig😂Karrock skrev:
Är det denna jag ska ha i min? I så fall vill jag nästan beställa direkt. Antar att man bara drar ut det gamla och stoppar i det nya filtret sen?
Karrock
Renoverare
· Västra Götaland
· 590 inlägg
Karrock
Renoverare
- Västra Götaland
- 590 inlägg
Det ska nog ändå sitta ett grovfilter som avsett. Kanske mer för att slippa bös och smuts på radiatorns baksida än för att agera andningsmask. Men vi har tagit oss ifrån huvudfrågan om ventflöde, som väl förhoppningsvis löser sig i mailkontakt med föreningen.J J Vos skrev:
I länken finns en ganska detaljerad beskrivning om funktion och stegen för att byta, den kan du läsa på självJ Jenniferstockholm skrev:
Det var trevligt att hjälpa dig ikväll, välkommen till forumet!
Sant. Köpte en nu iaf. 🦦J J Vos skrev:
stort tack för all hjälp jag beställde filtret + manual nu. Det ska jag nog klara själv. Vi får se vad föreningen säger men jag har inte tillräckligt med is i magen.Karrock skrev:Det ska nog ändå sitta ett grovfilter som avsett. Kanske mer för att slippa bös och smuts på radiatorns baksida än för att agera andningsmask. Men vi har tagit oss ifrån huvudfrågan om ventflöde, som väl förhoppningsvis löser sig i mailkontakt med föreningen.
I länken finns en ganska detaljerad beskrivning om funktion och stegen för att byta, den kan du läsa på själv
Det var trevligt att hjälpa dig ikväll, välkommen till forumet!
Trevlig kväll!
Produkter som diskuteras i tråden