Farstatjej90 Farstatjej90 skrev:
VadÄ suddigt i fotot? Bilden Àr ju uppenbart manipulerad...
đŸ€Łvarför skulle jag manipulera den? jag har suddat bort text som jag skrev fel dĂ„ blev det suddigt

Centano Centano skrev:
LÄter mÀrkligt att det kom sÄ mycket vatten om det var tvÄ dygn sedan ni anvÀnde duschen. Har ni tvÀttmaskin i samma rum?
ja tvÀttmaskin brevid men inte tvÀttat pÄ tre dagar. det forsade inte utan rann som man typ hÀller upp en kopp kaffe

Har du vatten pÄ linsen? AlltsÄ det som Àr i gula fÀltet Àr ju det som syns i nedre delen av bilden.

T TypRĂ€tt skrev:
Har du vatten pÄ linsen? AlltsÄ det som Àr i gula fÀltet Àr ju det som syns i nedre delen av bilden.
förstÄr inte vad du menar? skickar en bild till dÀr jag inte suddat bort text.

• Golvbrunn med öppen insats, orange pil och text "HĂ€r ifrĂ„n rann vattnet ner" bredvid.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Det piper ju inte i taket om det rinner vatten ner i brunnen.
Du fÄr nog ta fler bilder som visar vad som finns i pilens riktning och varifrÄn du tror att ljudet kom

Matti_75 Matti_75 skrev:
Det piper ju inte i taket om det rinner vatten ner i brunnen.
Du fÄr nog ta fler bilder som visar vad som finns i pilens riktning och varifrÄn du tror att ljudet kom
jo pipet kom uppifrÄn en bit frÄn duschen ungefÀr dÀr det sitter en ventil. bÄde vattnet och pipet slutade nÀr jag lyfte ut vattenlÄset. kom inte tillbaka nÀr jag satt tillbaka det. vattnet rann under golvet dÀr pilen visar och ner i golvbrunnen.

• Ventil i badrumstak ovanför kaklade vĂ€ggar i olika fĂ€rger.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
L Lottie L skrev:
đŸ€Łvarför skulle jag manipulera den? jag har suddat bort text som jag skrev fel dĂ„ blev det suddigt
Ja det Ă€r ju precis det som Ă€r manipulera. Ändra. Bara posta originalet utan text â˜ș

NÀr du lyfte vattenlÄset förÀndrades tryckförhÄllanden i rummet och dÀrför försvann pipljudet och vattnet slutade rinna. Du har troligtvis högt undertryck i rummet/huset som Àr orsak till detta. Se över sÄ du har tilluft/uteluft som fungerar!

• Gilla
Talskog och 2 till
  • Laddar…
NICHOLAS J NICHOLAS J skrev:
NÀr du lyfte vattenlÄset förÀndrades tryckförhÄllanden i rummet och dÀrför försvann pipljudet och vattnet slutade rinna. Du har troligtvis högt undertryck i rummet/huset som Àr orsak till detta. Se över sÄ du har tilluft/uteluft som fungerar!
ok tack snĂ€lla! ska kolla upp det👍

Vi vill skicka notiser för Àmnen du bevakar och hÀndelser som berör dig.