Varför har ni inte vaccinerat er?

  • Antal röster
    807
Fairlane
Catharina Åberg Catharina Åberg skrev:
nej…
Nej, jag klarar inte av att besvara en fråga?
 
  • Haha
  • Gilla
remrag och 6 till
  • Laddar…
BirgitS
Catharina Åberg Catharina Åberg skrev:
jo men alla har ändå fått dödsorsak covid trots att det är med covid
Nej, det är inte Fohm:s statistik som anger dödsorsak utan Socialstyrelsens statistik som utgår från läkarnas intyg om dödsorsak och de intygar verkligen inte att någon som har dött i en trafikolycka eller av cancer har dött av covid.
 
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
BirgitS BirgitS skrev:
Nej, det är inte Fohm:s statistik som anger dödsorsak utan Socialstyrelsens statistik som utgår från läkarnas intyg om dödsorsak och de intygar verkligen inte att någon som har dött i en trafikolycka eller av cancer har dött av covid.
jo om de hade ett pcr positivt svar som inte var äldre än 30 dagar…
Märks att folk är hjärntvättade
 
Det är märkligt att det är samma personer som drar upp covid som en konspiration av nån högre makt som också tror att 5g är livsfarligt och nåt som staten ska styra medborgarna med... Tex den länkade Facebook gruppen mfl.. Och tonsättande i gruppen är en skrothandlare från Överum... Märkligt att folk (inkl Catherine) lyssnar på denna clown och skapar sig en bubbla, det är solklart att de i gruppen saknar all form av sans/vett/kritiskt tänkande.
 
  • Gilla
remrag och 9 till
  • Laddar…
BirgitS
Catharina Åberg Catharina Åberg skrev:
jo om de hade ett pcr positivt svar som inte var äldre än 30 dagar…
Märks att folk är hjärntvättade
Nej, inte Socialstyrelsens statistik för läkarna intygar inte att folk som dör i trafikolyckor etc. dör av covid.

Är det väldigt svårt att förstå att det finns flera myndigheter i Sverige och att de har olika saker de ska göra och det leder till att de har olika sorters statistik?
 
  • Gilla
remrag och 2 till
  • Laddar…
Är imponerad att rekordsnabbt framtagna vaccin har visat sig ha färre antal allvarliga biverkningar som drabbar medicinerade, än min pollenmedicin :rofl:
 
  • Gilla
Lilak och 3 till
  • Laddar…
S swirve skrev:
Det är märkligt att det är samma personer som drar upp covid som en konspiration av nån högre makt som också tror att 5g är livsfarligt och nåt som staten ska styra medborgarna med... Tex den länkade Facebook gruppen mfl.. Och tonsättande i gruppen är en skrothandlare från Överum... Märkligt att folk (inkl Catherine) lyssnar på denna clown och skapar sig en bubbla, det är solklart att de i gruppen saknar all form av sans/vett/kritiskt tänkande.
alla gör som de vill men de ska inte gnälla sedan när de märker att de blivit lurade.
 
  • Haha
remrag
  • Laddar…
BirgitS BirgitS skrev:
Nej, inte Socialstyrelsens statistik för läkarna intygar inte att folk som dör i trafikolyckor etc. dör av covid.

Är det väldigt svårt att förstå att det finns flera myndigheter i Sverige och att de har olika saker de ska göra och det leder till att de har olika sorters statistik?
vet läkare som hade blivit av med legget om de inte skrev dödsorsak covid i detta fall…det sker mycket skumt bakom lyckta dörrar här…
Folk har hjärntvättats
 
  • Haha
remrag och 2 till
  • Laddar…
Catharina Åberg Catharina Åberg skrev:
Folk har hjärntvättats
Uppenbarligen.
 
  • Gilla
  • Haha
Uffe A och 12 till
  • Laddar…
Catharina Åberg Catharina Åberg skrev:
vet läkare som hade blivit av med legget om de inte skrev dödsorsak covid i detta fall…det sker mycket skumt bakom lyckta dörrar här…
Folk har hjärntvättats
Och hur ”vet” du det? För att någon dåre i din facebookgrupp skrivit att de hört det från någon?
 
  • Gilla
remrag och 7 till
  • Laddar…
Catharina Åberg Catharina Åberg skrev:
alla gör som de vill men de ska inte gnälla sedan när de märker att de blivit lurade.
Problemet är att vad alla andra gör påverkar mig! Om folk inte vaccinerar sig kommer vi fortsätta ha smitta i samhället och folk som hamnar på sjukhus. Och så länge det sker kommer det vara restriktioner som inskränker min vardag. Därför hoppas jag verkligen att vi som är fullvaccinerade kan få lättade restriktioner och ni foliehattar får leva med restriktioner tills ni inser fakta!
 
  • Gilla
  • Haha
frause och 5 till
  • Laddar…
Fairlane
Catharina Åberg Catharina Åberg skrev:
alla gör som de vill men de ska inte gnälla sedan när de märker att de blivit lurade.
Det där går åt båda hållen...
 
  • Gilla
  • Haha
remrag och 4 till
  • Laddar…
Catharina Åberg Catharina Åberg skrev:
vet läkare som hade blivit av med legget om de inte skrev dödsorsak covid i detta fall…det sker mycket skumt bakom lyckta dörrar här…
Folk har hjärntvättats
I Sverige?
Det är alltså mer än en läkare som har blivit av med läkarlegitimationen!

Har du bildbevis och eller ljudupptagning på att läkarna har blivit av med läkarlegitimationen?
Eller hur vet du att det är sannt?
 
  • Gilla
Jonobe och 1 till
  • Laddar…
Nyfniken Nyfniken skrev:
Hur många av alla du känner har fått någon biverkning av vaccinet (förutom de vanliga lindra veckan efter vaccineringen?)
Lika många som jag känner som hamnat under vård eller dött av det.
 
Catharina Åberg Catharina Åberg skrev:
kom inte och gnäll sedan om anhöriga dör för de inte fått placebo eller mkt låg dos…
Vilken relevans har ditt svar på det jag skrev?
 
  • Gilla
BirgitS och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.