11 374 läst · 37 svar
11k läst
37 svar
Var hitta timmerstomme?
Härlig inställning du verkar ha. Helt ny på forumet och redan spydig.H HammerMike skrev:
Det handlar inte om vad jag vill.
Det hör till god ton att man inte skriver med versaler eftersom det av dom flesta uppfattas störande och jobbigt att läsa.
Brukar du gå in i ett rum med människor du aldrig träffat och ställa dig och skrika?
Ja, det störde ju uppenbarligen dig... Måste du ha sista ordet...?M MatCan skrev:Härlig inställning du verkar ha. Helt ny på forumet och redan spydig.
Det handlar inte om vad jag vill.
Det hör till god ton att man inte skriver med versaler eftersom det av dom flesta uppfattas störande och jobbigt att läsa.
Brukar du gå in i ett rum med människor du aldrig träffat och ställa dig och skrika?
Jag tycker dock att mitt lilla påpekande var ganska trevligt skrivet. Uppenbarligen landade det inte riktigt rätt.H heimlaga skrev:
O ozean skrev:Vad har du tänkt dig för storlek? Jag har en nerplockad och uppmärkt timmerstomme till salu på en grosshandlarvilla från jämtland som jag själv tänkte sätta upp, men det kom annat emellan. Finns i södra dalarna, är det av intresse?
Michael H.
Svar: Kan vara ngt för oss. Mkt möjligt. Vilka yttermått på sockeln ungef.? Vad ska du ha ungefär?
mvh Anders Nyman
skicka gärna PM
Det där förstod jag inte riktigt. Vad ska jag skicka?
Upplysningar gissar jag.
Vad behöver jag berätta?
Det där förstod jag inte riktigt. Vad ska jag skicka?
Upplysningar gissar jag.
Vad behöver jag berätta?