Ja allt ingår. Men när byggde du din? Vi har ju haft en inflation så priserna har ju gått upp. Antar att du lejde bort allt arbete?K kniv skrev:
Ja, Themopool 3,5x5,5m så något mindre som sagt. Pooltaket gick på under 50k (3,65x6,65). Absolut inte snyggaste med det duger och det är den kompromissen man nog behöver göra om budgeten är så viktig. Om det var kampanjpris eller ej vet jag inte för tyckte säljaren i princip alltid hade vårkampanj/sommarkampaj/höstkampanj när vi pratade med dem under 2022 & 2023.M m@nge skrev:
Markarbete 59 316kr
Poolmaterial 173 505kr
Poolmontage 182 727kr
El 26 394kr
Summa ca 442k
Då fick du ett mkt bra pris. Jag betalar som dig fast med deras träpool.K kniv skrev:Ja, Themopool 3,5x5,5m så något mindre som sagt. Pooltaket gick på under 50k (3,65x6,65). Absolut inte snyggaste med det duger och det är den kompromissen man nog behöver göra om budgeten är så viktig. Om det var kampanjpris eller ej vet jag inte för tyckte säljaren i princip alltid hade vårkampanj/sommarkampaj/höstkampanj när vi pratade med dem under 2022 & 2023.
Markarbete 59 316kr
Poolmaterial 173 505kr
Poolmontage 182 727kr
El 26 394kr
Summa ca 442k
Vi byggde en Tjälldén-pool 2020-2021, 4x7 m, platssvetsad liner, saltklorinator med full automatik, vvx till bergvärmepump och pooltak nova från G&J (monterat från fabrik).
Summan för detta låg på ca 500 kSEK sen tillkom trall runt poolen och återställande av gräsmatta. Lejde bort grävning, gjutning, montering av poolstommen samt el men fixade allt med cirkulationen själv.
Summan för detta låg på ca 500 kSEK sen tillkom trall runt poolen och återställande av gräsmatta. Lejde bort grävning, gjutning, montering av poolstommen samt el men fixade allt med cirkulationen själv.
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Ny, felfri och helvidrig kaffemaskin skänkes i Vallentuna
Säljes, Uthyres & Skänkes -
Väljer ni hus efter uppvärmningssystem vid köp
Värme allmänt -
Råd vid val av ny uppvärmningstyp i radhus
Värme allmänt -
Vad är denna brunn till för? Lampa lyser vid elcentral, nivålarm?
Vatten & Avlopp -
Har dörren svällt vid målning?
Fönster & Dörrar