J Josth skrev:
ELFA i Solna brukade alltid ha dessa i hyllan men det var länge sedan jag var där nu.
TACK,

Verkar som att denna är rätt, verkar finnas i lager också. Nu återstår bara att se så det går att åka dit och hämta som privatperson :)

Elektronisk kondensator, produktvisning på webbplats, flera vyer, prisinformation, lagerstatus, köpknapp.

Elfa har väl inte ens nån butik längre............Man får beställa online numera och de har dessutom nån minim ordergräns som spolierar småbeställningar.
De har dessutom inte ens nå lager i sverige längre.

S Stefan1972 skrev:
Elfa har väl inte ens nån butik längre............Man får beställa online numera och de har dessutom nån minim ordergräns som spolierar småbeställningar.
De har dessutom inte ens nå lager i sverige längre.
Du verkar tyvärr ha rätt. Beställde nu ifrån en mindre firma, hoppas på snabb frakt så tombolan inte står längre än nödvändigt :)

Viktor.J Viktor.J skrev:
Blir ju mycket vatten, är du inte orolig för att det ska sabba motorn ?
Sätter på huven när jag är färdig 🙂

J jonaserik skrev:
Sätter på huven när jag är färdig 🙂
haha menar när du blandar ? jag tolkade det som att du tar bort den svarta huvan för att få bättre avkylning när du kör ? :)

Viktor.J Viktor.J skrev:
haha menar när du blandar ? jag tolkade det som att du tar bort den svarta huvan för att få bättre avkylning när du kör ? :)
Det är rätt uppfattat, motorn tål lite regn s¨det är ovidkommande.

J jonaserik skrev:
Det är rätt uppfattat, motorn tål lite regn s¨det är ovidkommande.
För mig blir det ganska blött när jag tillsätter vatten och/eller när jag tvättar av trumman succesivt :) hade nog inte vågat köra utan locket.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.