Lät konstigt på bilen och efter lite forskning så såg jag att det fattades en skruv på innerskärmen vid hjulhuset fram.
Köpte då världens dyraste skruv på Bilia, men när jag monterade den så snurra skruven runt runt.
Till min fråga, kan jag borra upp ett nytt litet hål bredvid gamla hålet och skruva in skruven där? Känns som det borde fungera.
Volvo v40
Köpte då världens dyraste skruv på Bilia, men när jag monterade den så snurra skruven runt runt.
Till min fråga, kan jag borra upp ett nytt litet hål bredvid gamla hålet och skruva in skruven där? Känns som det borde fungera.
Volvo v40
Det skall inte vara en plastinsats i skärmhålet då?B BäverBerra skrev:Lät konstigt på bilen och efter lite forskning så såg jag att det fattades en skruv på innerskärmen vid hjulhuset fram.
Volvo v40
Är det plåt du ska skruva i så är det en grogrund för rost om du gör fel. Högst troligt ska det sitta ett clips där och antagligen är det samma på skruven som redan sitter där, så lossa den och titta hur det ska vara.
Okej! Så först clips och sen skruven på det?
Är skruvar hela vägen.
Låter som jag får åka in till bilia och köpa världens dyraste clips
Är skruvar hela vägen.
Låter som jag får åka in till bilia och köpa världens dyraste clips
Bästa svaret
Vad kostade den?.B BäverBerra skrev:Lät konstigt på bilen och efter lite forskning så såg jag att det fattades en skruv på innerskärmen vid hjulhuset fram.
Volvo v40
https://www.biltema.se/bygg/fastele...utter--och-platskruvsats-170-delar-2000033234B BäverBerra skrev:
Till exempel
Är ju roligt att mitt click bate fungerade. Kanske ska hålla priset lite för att få upp intresset.
A
Amarace
Medlem
· Dorotea (Lapplands Sydport)
· 400 inlägg
Amarace
Medlem
- Dorotea (Lapplands Sydport)
- 400 inlägg