5 258 läst · 106 svar
5k läst
106 svar
Vad surfar ni med?
Sida 1 av 8
Uppskattning:
50% från stationär dator (windows)
40% från laptop (windows)
7% från mobil (HTC desire)
2% på TV:n med PS3
0.9% på hemmabioprojektorn med htpc:n (linux/xbmc)
0.1% Nintendo DS
Kanske glömde något redskap nu.
50% från stationär dator (windows)
40% från laptop (windows)
7% från mobil (HTC desire)
2% på TV:n med PS3
0.9% på hemmabioprojektorn med htpc:n (linux/xbmc)
0.1% Nintendo DS
Kanske glömde något redskap nu.
Jag är fortfarande handikappad med mobilens tangentbord så alla mina inlägg kommer fortfarande från en "vanlig" PC, men det kan säkert förändras.
Det jag saknar är en byggahus-app som säkert skulle kunna bli en riktig höjdare.
Det jag saknar är en byggahus-app som säkert skulle kunna bli en riktig höjdare.
100% laptop med trådlöst Telia-abonnemang + scanner. Har ju med datorn i jobbet för att kunna mejla följesedlar, om jag är inlånad av en "drake" i branschen.
Datorn är en del av jobbet, trots att man står i smacklera och pumpar betong. Kundens faktura är inlagd i faktureringsprogramet innan jag lämnar bygget.
Datorn är en del av jobbet, trots att man står i smacklera och pumpar betong. Kundens faktura är inlagd i faktureringsprogramet innan jag lämnar bygget.
Medlem
· Västra Götaland
· 766 inlägg
Laptop mestadels, förutom på jobbet där det är stationärt... Får i morgon låna en Iphone så då lär det bli en hel del på den, vilket frugan säkerligen kommer att gnälla på...
Jag sitter mest med min stationära, men om jag behöver surfa på nåt annat ställe blir det min netbook. Jag har vid nåt tillfälle använt webläsaren i kindlen, och jag brukar kolla mailen med mobilen. Surfar även ibland på jobbartelefonen, mest blir det efter anslutningar (på järnvägen), men ibland kan det vara att man kollar hur nån lunchrestaurang har öppet eller liknande.
mr_bygg skrev:
För att klara av allt det där, måste du vara i mina döttrars ålder - 19 och 21 år!!!
När man är i min ålder (snart 43 år), då finns det inte en möjlighet att man hänger med i alla tekniska saker som sker runt om kring en. Definitivt inte TV och Byggahusforum samtidigt.