6 554 läst · 108 svar
7k läst
108 svar
Vad stör er i hemmet?
Allvetare
· Västra Götaland
· 11 396 inlägg
Känner igen mig i det där.. fast min värmepump funkar hittils, men snart dags att sätta på värmen för kalla årstiden...Gnomeboy skrev:
Ojojoj, vilken lista det kan bli 😅
- Jag hatar barnens alla förbaskade leksaker som sprids ut i huset varje dag, helst ska allt i lådorna bara kastas ut och ligga där.Dom leker inte ens med dom. Städa vägrar dom, mamman städar när hon tröttnar och jag låter det ligga (så barnen kanske förstår) eller slänger dom i en svart sopsäck 🥹
- Har blåst ut hela minstingens rum ner till grunden, men jag får inte tiden till att kötta på där inne som planerat
- Jag stör mig fruktansvärt mycket på min luft/vatten värmepump som jag köpte och installerade själv i vintras (Är rörläggare). Fungerar felfritt till att nu krångla på ett sätt som inte ens tillverkaren kan lösa.
- Jag stör mig på hela huset just nu. Jag ångrar att vi köpte huset, väldigt mycket jobb vilket kostar tid och pengar som alltid av någon anledning saknas 😕
😅
Medlem
· Stockholm
· 4 227 inlägg
Det är stopp ibland som jag rensar, problemet kanske sitter längre ner i dräneringsslangen.O [old rusty] skrev:
Allvetare
· Västra Götaland
· 11 396 inlägg
Stör mig på några små fjädrande plastgrejer i frysen, som ska hålla fast luckorna i stängt läge. De går sönder hela tiden och kostar 100kr + frakt att beställa nya. Stör mig på att IKEA inte lämnar någon som helst garanti på dessa, som började gå sönder i princip direkt.
Stör mig även på att en ny frys från IKEA ibland brummar så högt att det hörs i halva huset. Det gjorde inte vår 20 år gamla frys. Vi borde ha behållit den när vi renoverade köket.
Stör mig även på att en ny frys från IKEA ibland brummar så högt att det hörs i halva huset. Det gjorde inte vår 20 år gamla frys. Vi borde ha behållit den när vi renoverade köket.
Allvetare
· Västra Götaland
· 11 396 inlägg