9 200 läst · 111 svar
9k läst
111 svar
Vad ska du rösta på?
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 12 760 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 12 760 inlägg
Minst 100%, annars är det nog valfusk....P pennybridge skrev:
Det klassiska brukar vara "Nästan alla jag känner ska rösta på X" och sen blir man förvånad om X inte får så många röster som man tycker de borde få, baserat på sin omgivning. Det lär nog fungera likadant inom de flesta grupper, eftersom man har en tendens att umgås med likasinnade.
Renoverare
· Stockholm
· 18 354 inlägg
Fyfan 175 mandat till the good guys. Vågar man hoppas på en vändning för Sverige
Under en lång tid. Alldeles för mycket känslostyrd politik utan eftertanke i kombination med att pajkasta och skjuta ifrån sig ansvar istället för att ta tag i verkliga problem.F fribygg skrev:
Men visst... ett maktskifte lär inte göra någon större skillnad med det parlamentariska läget vi lär se oavsett. Möjligtvis på marginalen.
Det är sandlåda allting.
Renoverare
· Stockholm
· 18 354 inlägg
Nu leder ljuset med 3 mandat. Kan gå vägen detta!
Tvärt om jag har ingen som helt skyldighet att följa deras idiotier - jag är fri!Keiller skrev:
Jag har inte smutsat ner mig med deras dynga, känslan av renhet är underbar.
Kommunvalet är oförståeligt. Folk i kommunen är så jädrans missnöjda med allt. Men de som förstört kommunen får alla rösterna.
Sen som krydda underifrån kommer AFS smygande i vissa distrikt nära 1%. Hujjedamig.
Folk får fan hålla käften kommande 4 år när de väljer om de som ska förstöra staden
Sen som krydda underifrån kommer AFS smygande i vissa distrikt nära 1%. Hujjedamig.
Folk får fan hålla käften kommande 4 år när de väljer om de som ska förstöra staden
Men det skulle ju inte bli så kallat "bra tv" där folk låter känslorna ta över och skriker och bråkar. Vi lever nu i en sorts reality tv version av verkligheten. Det enda som saknas är att man låter debattörerna supa till innan.Fairlane skrev:
RIP demokrati och sansad diskussion.
Sverige har förlorat oavsett vem som ställer sig vid rodret.
Jerry Springer skulle definitivt kunnat liva upp debatterna så de blivit åtminstone lite underhållande, nu är det nivån under en en skock dagisbarn med intellektuella funktionshinder. Och de pajasarna vill ha vårt stöd, tror inte det!Unikt namn skrev:
AFS är ju ett av få partier som faktiskt har en egen linje och vågar stå för den, övriga håller ju konstant på att anpassa sig efter vad de tror att folk vill just nu och resultatet blir pannkaka.R Rkarlsson skrev: