Maria T
nino nino skrev:
Kan inte alla som lägger upp vad ni ser på även skriva Var ni tittar, letar febrilt i dom appar jag har och ibland hittar, ibland inte 🙂
Ja, självklart borde det nämnas då det finns många abonnemang.
Nu nämnde jag "Hemma med Ernst" vilket går på TV4 men har säkert tipsat om nåt på Tele2Play, Boxer eller HBO tidigare. Har aldrig haft Netflix, Disney eller någon annan specifik filmkanal så jag ar också letat i blindo.
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
Maria T
Keiller Keiller skrev:
För några veckor sen åkte hustrun och jag förbi huset som Ernst pysslar med just nu i TV4. Ligger bara ett par mil hemifrån. Det såg riktigt bra ut. Från utsidan i alla fall, vi var aldrig in på gården.
En väninnas bror inte långt därifrån så hon har också varit i närheten för inte så länge sen, enligt utsago ett riktigt fint hus på en trevlig plats. Kan inte uttala mig alls men vill gärna resa "ditåt" nästa sommar eller så.
 
Maria T
Oskick Oskick skrev:
[media]
Animerad film - det jag tittar på söndagseftermiddagar när det är ruggigt. Har inte sett denna så hoppas jag kan se den. Tittade på, skrattade och sjöng med till "Sing 2" nu i söndags.
 
  • Gilla
Oskick
  • Laddar…
Åsa Lund
TV med program om Sicilien, färgglada byggnader, text "Husdrömmar Sicilien", tapet i bakgrunden, inomhusmiljö.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Maria T
  • Laddar…
Maria T Maria T skrev:
Animerad film - det jag tittar på söndagseftermiddagar när det är ruggigt. Har inte sett denna så hoppas jag kan se den. Tittade på, skrattade och sjöng med till "Sing 2" nu i söndags. [media]
Har inte hunnit med denna ännu, får bli till helgen 👍
 
  • Gilla
Maria T
  • Laddar…
Åsa Lund
En TV-skärm visar programmets titel "Drömslottet" från SVT med ett slott omgivet av grönska.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Så mycket bättre
 
  • Gilla
Maria T
  • Laddar…
Svensk kortfilm från 2023, titel "Doris & Bettan Marbella Mayhem", tecknade karaktärer, komedi, tillgänglig globalt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
kardborren
  • Laddar…
Maria T
Oskick Oskick skrev:
Har inte hunnit med denna ännu, får bli till helgen 👍
Är förkyld så te och tecknad film är min tröst. Kan tipsa om "Sing" (den första alltså) som är lika bra som tvåan, svårt att sjunga med bara p g a hes i halsen.
 
  • Gilla
Oskick
  • Laddar…
Maria T
Närbild på en fågels huvud på TV, med fokus på ögat och näbben, SVT-logotyp synlig.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Fascinerande om pingviner på SVT.
 
Maria T
BBC Earth, där går alltid finna bra naturfilmer. Ofta presenterade av fantastiske Sir David Attenborough.
 
  • Gilla
FredrikR och 3 till
  • Laddar…
Ikväll ser jag På Spåret.
 
  • Gilla
  • Älska
yonna och 4 till
  • Laddar…
Man on fire

Man i kostym framför explosion, filmaffisch, "MAN on FIRE", intensiv blick, lite flicka i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Barnen ville se filmen freedom writers igen. Man uppskattar hur bra vi har det här när man sett den. Finns på Netflix
 
  • Gilla
Maria T
  • Laddar…
Robbie Williams
4 delar på Netflix.

I just wanna feel real love..
 
  • Älska
Maria T
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.