Krilleman
Husspekulant Plumber
· Södermanland
· 16 443 inlägg
Krilleman
Husspekulant Plumber
- Södermanland
- 16 443 inlägg
Yes, men du kan inte använda dig av LK då.
Du blir degraderad till Uponor i samma dimension som kopparrören. 28, 22, 18, 15...
Och den särskilda stödhylsan med krage såklart.
Du blir degraderad till Uponor i samma dimension som kopparrören. 28, 22, 18, 15...
Och den särskilda stödhylsan med krage såklart.
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Jag körde med dessa kopplingsset nyligen, men visst borde dessa gå återanvända då klämringen är slitsad för den borde väl inte deformeras utan istället är det väl pexröret som deformeras?
Jag gör lite tillfälliga kopplingar då vi ska byta VP så där av min fråga.
Såg även att useless använde vatettes skruvdel, visst har jag förstått rätt att den har samma gänga som deras vanliga klämringsmutter?
Det här med rördelar är ju nästan aldrig enkelt, rörgängor och dess beteckningar, rördimensioner(DNxxx) och flänsar är en djungel!
Jag gör lite tillfälliga kopplingar då vi ska byta VP så där av min fråga.
Såg även att useless använde vatettes skruvdel, visst har jag förstått rätt att den har samma gänga som deras vanliga klämringsmutter?
Det här med rördelar är ju nästan aldrig enkelt, rörgängor och dess beteckningar, rördimensioner(DNxxx) och flänsar är en djungel!
Ja du kan köpa handpress för 2123kr sedan kostar plastbackarna 1545kr styck.useless skrev:
Det är på Rinkaby och vet inte om moms ingår.
Bäst med klämring är att det är lättare att byta sen.
Ja, det finns ju en del fördelar med prylar som bara kräver vanliga handverktyg. Sen gillar jag vatette för dom verkar ha genomtänkta lösningar och bra dokumentation, men som med allt annat som är bra så brukar det vara dyrt...
Liknande trådar
-
Saknar karta för arbetsområdet för Automower 430X i Connect
Robotgräsklippare -
Hur kopplar man en franke alliance fläkt vila mär man saknar fjärde tråden som kommer från takfläkten?Med vänlig hälsning, Edin
Kök -
Vad är det för del jag saknar till min vattenutkastare?
Vatten & Avlopp -
Badrummet saknar fuktspärr! BR
Juridik -
Hur bygger jag en stark bur till min nakna ibc tank som saknar stålburen.
Fritidshus