4 107 läst · 48 svar
4k läst
48 svar
Vad lyssnar du på just nu?
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 168 inlägg
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 168 inlägg
Lyssnat på CD skiva !!!
Min nya begagnade bil har ett väldigt bra ljudsystem, radio eller telefon via AUX låter riktigt bra....men med en CD skiva i spelaren låter det brilliant 👌
Som tur är finns min CD samling på ett par hundra skivor kvar, så jag har lite att nöta igenom igen.
Skivan jag lyssnade på ?? Jo, Zebra med den österrikiska gruppen Yello.
Nog få som ens känner till de eller uppskattar deras musik, men tror alla som har en riktigt bra ljudanläggning nog provat lite Yello.
Min nya begagnade bil har ett väldigt bra ljudsystem, radio eller telefon via AUX låter riktigt bra....men med en CD skiva i spelaren låter det brilliant 👌
Som tur är finns min CD samling på ett par hundra skivor kvar, så jag har lite att nöta igenom igen.
Nog få som ens känner till de eller uppskattar deras musik, men tror alla som har en riktigt bra ljudanläggning nog provat lite Yello.
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 24 658 inlägg
CD är kanon! Alla som slänger sina CD,LP, Kassetter, DVD, VHSband lär ångra sigIsakare skrev:Lyssnat på CD skiva !!!
Zappade runt på Rush låtar och hörde "Time stand still" lite lugnare men den gillade vi skarpt båda här. Jäkla rörig video dock.
Ps. Nåt helt annat , har försökt fått tag i musiken de spelade i " Arga snickaren " när man i slutet visade renoveringen. Men inte lyckats .
Ps. Nåt helt annat , har försökt fått tag i musiken de spelade i " Arga snickaren " när man i slutet visade renoveringen. Men inte lyckats .
Redigerat:
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 168 inlägg