4 409 079 läst · 32 234 svar
4409k läst
32,2k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Medlem
· Södermanland
· 371 inlägg
Man vill väl alltid bila lite, tyvärr gick betongen sönder lite väl när jag körde med stora maskinen men orkade inte sitta med min lilla Makita.
Men nu är den nya på plats och det är gjutet.
Men nu är den nya på plats och det är gjutet.
Fått hem ett lass grus.. Paddat det.. Ojämnt som fan.. Fixat med traktorn.. Lokaliserat två fel.. Ett troligtvis åtgärdat. Behöver ny grenrörspackning..
Paddat framför huset.. Kunde inte låta bli 😇
Grabben har haft avslutning med gympan 👍 = mer tid över 1 dag i veckan 😋
Hoppas på att traktorn håller ihop imorgon så vägen kan dras iordning innan fredag 😬😬😬
Hoppas på att traktorn håller ihop imorgon så vägen kan dras iordning innan fredag 😬😬😬
Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 426 inlägg
Det har både regnat och blåst som fasen på mina nymålade foder.. Hann inte ens få upp fönsterblecken!D09 skrev:
Men nu börjar solen på lysa så jag gissar du har strul med traktorn eller bara låter bli backen
Det var därför det regnade vid 3-tiden idag :/D09 skrev:Fått hem ett lass grus.. Paddat det.. Ojämnt som fan.. Fixat med traktorn.. Lokaliserat två fel.. Ett troligtvis åtgärdat. Behöver ny grenrörspackning..
Det börjar ta sig. Skönt att montören var sjukt trevlig , seriös och noggrann. De som som borrade var inte det riktigt...
Skräpigt runtomkring, katastrofal "återfyllning" och lämnade huset med öppen dörr och nyckel i (!)
Med vänlig hälsning, fremax
Skräpigt runtomkring, katastrofal "återfyllning" och lämnade huset med öppen dörr och nyckel i (!)
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Med vänlig hälsning, fremax
Idag har jag vart på Elektroskandia och hämtat min beställning med alla uttag och lampor till barnsovrummen. Att det är så kul att köpa saker . Fick även hem min nya iPhone SE så nu försöker jag synca den. Känner mig 100 år gammal :/
Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 426 inlägg
Fick nästan upp ett fönsterbleck idag efter regnet men när man tror att det går bra så går det inte bra.. Lyckades görs uppvik för litet så det blev en glipa mot salning en. Suckar bara att köpa nytt och göra om hehe
Efter 4 år kan jag äntligen stänga en innerdörr även utifrån. Vissa saker går fort ibland.