Pelletsbilen ringde vid tvåtiden och frågade om det gick bra att lasta av pelletsen vid fyra. Jag blev väldigt osäker om jag stängt luckan till pelletsförrådet så det var bara att bege sig hem från jobbet...och det hade jag ju inte. När väl förrådet var fyllt så hade jag 45 min innan sambon kom hem så då tapetserade jag det nygipsade förrådet 😎

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Isakare och 6 till
  • Laddar…
Krilleman
Man kan ju tro att du eldar med ved.

Alla vet ju att björk är det bästa att elda! (y)
 
  • Gilla
scim och 1 till
  • Laddar…
Idag, nåja, ikväll har jag målat de sista fönsterblecken så nu är allt 70-talsbrunt borta utomhus :).
 
mexitegel skrev:
Idag, nåja, ikväll har jag målat de sista fönsterblecken så nu är allt 70-talsbrunt borta utomhus :).
Bilder på resultatet då? :rolleyes: :)
 
Snigla skrev:
Bilder på resultatet då? :rolleyes: :)
Det kommer, det kommer :D
 
Krilleman
Jag väntar på en plåtslagare, räknas det som om jag väntar på att göra något?
 
krilleman_215 skrev:
Jag väntar på en plåtslagare, räknas det som om jag väntar på att göra något?
Pic? 😉
 
Krilleman
Det kommer, om han kommer.
 
krilleman_215 skrev:
Det kommer, om han kommer.
Det var nog mera åt att vi ville se en bild när du väntar, så att vi kan jämföra våra sätt att vänta! Tror att det kan vara på sin plats med en tråd hur kunderna ser ut när de väntar på hantverkare!
 
  • Gilla
Krilleman och 1 till
  • Laddar…
Javisst ja! Jag målar nu när solen kommit åter! Ett riktigt hallelulja moment, vet inte var jag fick det ifrån, kanske Siri eller vad hon nu hette, hon med bagge och den andre! Fasiken vad svårt att komma ihåg namn och program, kan vara färgångorna (vattenburna system) det kan väl inte vara åldern.
När man är i min ålder så har man svårt att komma ihåg vad man sagt och skrivit, så jag målar idag.
Det är ju fint väder idag så jag passar på att måla lite nu när solen skiner, när man är i min ålder så kommer man ibland av sig och vet inte riktigt var man är och hur man skall göra så jag passar på att sola lite med pensel i handen eller var det en öl! Nej när det är så tidigt och solen lyser eller var det halogenlampan som värmde, vet inte riktigt, det enda jag vet är att jag uppenbarligen har för mycket tid över att sitta och läsa vad ni andra gör! Nu när solen skiner!:banghead:
 
  • Gilla
Ramnemark
  • Laddar…
Pagno skrev:
Javisst ja! Jag målar nu när solen kommit åter! Ett riktigt hallelulja moment, vet inte var jag fick det ifrån, kanske Siri eller vad hon nu hette, hon med bagge och den andre! Fasiken vad svårt att komma ihåg namn och program, kan vara färgångorna (vattenburna system) det kan väl inte vara åldern.
När man är i min ålder så har man svårt att komma ihåg vad man sagt och skrivit, så jag målar idag.
Det är ju fint väder idag så jag passar på att måla lite nu när solen skiner, när man är i min ålder så kommer man ibland av sig och vet inte riktigt var man är och hur man skall göra så jag passar på att sola lite med pensel i handen eller var det en öl! Nej när det är så tidigt och solen lyser eller var det halogenlampan som värmde, vet inte riktigt, det enda jag vet är att jag uppenbarligen har för mycket tid över att sitta och läsa vad ni andra gör! Nu när solen skiner!:banghead:
Kishti (Tomita)..Idol :)
 
Och det var inte med bagge utan original juryn var: Kishti Tomita, Clabbe, Daniel Breitholtz och Peter Swartling ;)
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Ah! Tack, nu kom jag på att Siri var hon som skrek färdig, färdig, FÄRDIG,FÄRDIG! i godnattstunden med Beppe Wolgers.:p
 
Tänk att byggsäsongen blir så lång när hösttemperaturen är så hög. Jag har både hunnit måla och skruva i ordning trädgårdsskjulet. Jag blev mycket nöjd!
Trädgårdsskjul web.JPG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Snigla
  • Laddar…
Y
Byggt vidare på avloppet.
Skulle såga sista biten till toaletten, använde den gamla tumstocken med sina dumma tum, måste mätt fel och sågade då röret för kort, fler rör hade jag ju såklart inte. . . ."#¤"%&!#%/&!¤%/"¤/&%¤&%¤&# ... Jag som vill gå på toa.. :confused:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.