cecar33 skrev:
Japp! du har helt rätt jag har blandat ihop det hela, och har alltså helt fel angående höjd. Jag har själv 8 st ( 10 på en bit av en mur) stenar på höjd med armering och ytterligare 5 st skift med Megaloc + ett lager magatäck som staket. Så det var fel av mig det där med..............12m och Garden
Nåja, bara du har rätt sten i trädgården så är det ju frid och fröjd.....:)

AndersMalmgren skrev:
Köpt ny glugg så att projektloggen kan få ännu bättre bilder

[länk]
...pics or it didn't happen...

• Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
Börjat riva uteplats, väntar fortfarande tappert på omgrävningen av avloppet!

MathiasS skrev:
...pics or it didn't happen...
Okej, beställt ny glugg kanske var mer korrekt. Så tar några dagar för Cyberphoto att skicka. Men kommer använda den så fort den kommer :D

btw, man ska inte underskatta hur mycket tid av renoveringen dokumentationen tar

Redigerat:
Återstartat ejektorpumpen efter att frugan glömt stänga av vattenkranen ute... :mad:

I natt fick jag äntligen servern i sitt rack och monterat bort alla tillfälliga kabeldragningar till tvättstugan. En vs. två burkar igång lär ju förbättra energiåtgången!

D09
Delat ut de sista informationsbladen om fiber till grannarna ( brevlådor ) på vägen hem från träningen. :)

Börjat riva innertak och väggar i garaget för att se hur illa det är pga läckande brunn på taket... Det ser mörkt ut på mer än ett sätt...

D09
ImageUploadedByByggahus.se1401997775.337733.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Tar en byggöl och klurar på var 25m3 garaget ska vara :)

• Gilla
Kjell_G och 1 till
  • Laddar…
Ett garage som är 25 kubikmeter stort, måste väl bli väldigt mycket mindre än det som finns på förslag, de sk Attefallshusen, som ju ska vara på 25 kvadratmeter......
Många byggöl ? ;-)

Salle

• Gilla
D09
  • Laddar…
D09 skrev:
[bild]

Tar en byggöl och klurar på var 25m3 garaget ska vara :)
Med den svindlande storleken (25 m³ ) borde det rymma minst en gräsklippare så ta en öl till så kommer nog idéerna.(y):wow:

• Gilla
D09
  • Laddar…
D09 skall ju garagera spillved förstår ni väl :D

• Gilla
D09
  • Laddar…
D09
Fan, skulle uppdaterat innan ölen ;)

25m2 givetvis =P

Jag vill ha plåtväggar/ tak, oisolerade. Några tips på vart man handlar färdiga paket? :)

• Gilla
Alfredo
  • Laddar…
ImageUploadedByByggahus.se1402052251.196446.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Rusta-markiser på plats även på övervåning. Knöligt med hanteringen eftersom jag inte vågade borra genom väggen i nuläget. Minnet säger att det går alldeles för många elrör där...

• Gilla
D09 och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.