4 404 901 läst · 32 223 svar
4405k läst
32,2k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 383 inlägg
Grävde för trädgårdsvattnet och passade på att byta det gamla röret till stenkistan som fått lite väl mycket kärlek av en trimmer.
Ett vanligt orange markrör målat med hagmans plastprimer och halvblank vit (tror jag det var, det var vad jula hade hemma).
Fick också lägga lite betong runt anslutningen till betongröret, för att kunna ha röret offcenter då:
Uppenbarligen monterat stupröret.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ett vanligt orange markrör målat med hagmans plastprimer och halvblank vit (tror jag det var, det var vad jula hade hemma).
Fick också lägga lite betong runt anslutningen till betongröret, för att kunna ha röret offcenter då:
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 589 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 589 inlägg
13th Marine skrev:Grävde för trädgårdsvattnet och passade på att byta det gamla röret till stenkistan som fått lite väl mycket kärlek av en trimmer.
[bild]
Lindab IMR kanske vore något
[bild]
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 383 inlägg
Skulle funkat, men verkar inte helt lätt att få tag på.
Detta fixade jag på en kväll =)
Detta fixade jag på en kväll =)
Gruvat mig klart så nu tog jag tag i saken och monterade glasväggen till bastun. Gick förvånansvärt enkelt, fortsatte av bara farten med översta bastulaven.. Så snart ska det brassas bastu. Den är verkligen inte stor, men man får ta vad man har
En liten bastu är väldigt mycket bättre än ingen bastu. En liten bastu som används som bastu är också väldigt mycket bättre än en stor bastu som används som förråd.H hakan_975 skrev:
Färdiggipsat. Spacklas imorgon, och armeringsnät läggs i helgen. Snart lämnar jag över till elektriker och mattläggare
Blev rätt nöjd med skivan vid fixturen. Var en massa hål som skulle passas in.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Blev rätt nöjd med skivan vid fixturen. Var en massa hål som skulle passas in.