4 378 448 läst · 32 152 svar
4378k läst
32,2k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Pulade ihop första skjutdörren! Ihoppusslad av en vanlig rak spegelinnerdörr som jag haft liggandes.
Den är bara temporärt upphängd, ska bli slipad och grålaserad.
(Bastulooken är också temporär, ingen omålad furuyta kommer att överleva. Vägg till vänster om dörren ingår också i planen...)
Spåra in det sista igår, nu återstår det bara att dra fram för spottarna i stora rummet!
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Idag har jag efter en massa dagars tråkmålande äntligen gjort något roligt. Köpte mig en stavlimmad skiva som jag sågade ut och fräste två fönsterbrädor av. Ofantligt skoj. Har inte "finsnickrat" sedan högstadiet som avklarades -87, hade glömt hur kul det är att göra något som faktiskt syns.
De ska integreras med de nya fönstersmygarna, men den biten tar jag hjälp av snickare med.
De ska integreras med de nya fönstersmygarna, men den biten tar jag hjälp av snickare med.
Logga in
Skapa konto
Tapetserat vidare i vardagsrummet och kom fram till att jag räknat fel på en (1) våd. Så jag tog över svordomeriet från -RB- en liten stund och missade telefontiden hos Happy Homes med 11 minuter för att beställa en till rulle.