8 175 läst · 50 svar
8k läst
50 svar
Vad har ni för prestanda i er Internet-uppkoppling?
Jag läste igår på IP-Onlys hemsida att de uppgraderade alla abonnemang under 500 Mbit/s till just 500 Mbit/s.Bart skrev:
Tänkte kolla ikväll hur de ser ut hos oss, men det verkar fungera hos dig i alla fall.
Har du också IP-Only?
Stämmer bra. Kul! Är det tillfälligt under de förutsättningar med hemmajobb mm som gäller?
Edit: Svarar mig själv efter att kollat upp att det är just under de omständigheter som gäller just nu. Bra initiativ tycker jag.
Edit: Svarar mig själv efter att kollat upp att det är just under de omständigheter som gäller just nu. Bra initiativ tycker jag.
Telia 500/500Mbit/s kampanj 349kr/mån
Mätt med över wifi med iPad.
Tror Telia byggt kapaciteten senaste 2 månaderna för tidigare låg jag inte högt dagtid, möjligen efter 24.00 vardagskvällar.
Mätt på PC’n med BBK_CLI.exe (utan grafik, webbläsare eller wifi ) har jag kommit ner under 2 ms på svarstiden.
Router RT-AC68U
Mätt med över wifi med iPad.
Tror Telia byggt kapaciteten senaste 2 månaderna för tidigare låg jag inte högt dagtid, möjligen efter 24.00 vardagskvällar.
Mätt på PC’n med BBK_CLI.exe (utan grafik, webbläsare eller wifi ) har jag kommit ner under 2 ms på svarstiden.
Router RT-AC68U
Liknande trådar
-
Fasadbrädor börjar mjukna nedtill, kommande försäljning
Fasad -
Lösningar för Radon i Radhus?
Miljö & Hälsa -
Fördelning boarea / biarea
Köpa & Sälja hus -
Första murningen gick sådär
Byggmaterial & Byggteknik -
Varning för Mr Urban Bygg, enligt dom i Stockholms tingsrätt.
Referenser Hantverkare & Entreprenörer