3 458 311 läst · 18 496 svar
3458k läst
18,5k svar
Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 589 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 589 inlägg
Verktygstokig
· Halland
· 7 618 inlägg
Verktygstokig
· Halland
· 7 618 inlägg
Vad kör du för batteri i din? Har bara ett 2ah och min orkar fan ingenting..Cheesen skrev:Idag har lillknacken (Bosch 10,8v) fått arbeta... Franskskruvarna som håller nya trappen på plats hittade jag i en bra å ha låda... Nästan 20 cm långa...
Blev i alla fall en ny trappa till stugan då den gamla höll på att ramla ihop.
Kanske min mest använda maskin, får alltid följa med på äventyr.. borrskruvdragaren som är permanent parkerad i stugan(gsr10,8) har bara fått borra några hål. Men däremot så är jag glad att jag har den där då jag glömt batteriladdaren hemma.
[bild]
J JSE skrev:
Tack! Man lär sig alltid något här! Och när man kommer med tveksamma råd rättas man även snabbt! Precis som det ska fungera!ÅkeSun skrev:
Allvetare
· Västra götaland
· 9 373 inlägg
Ännu "värre" är att vissa tillverkare stoppar elektronik i batterierna som berättar för maskinen vad de är för typ, så att maskinen kan ägna sig åt "angry pixies choreography" på ett sätt som ger mer "chooch" med större batterier (för att tala AvE-iska)...Alfredo skrev:
Edit: såg den här häromdagen, bra exempel på det...
Ja precis. Effektuttaget brukar va större på större batterier. Får väl ta och investera i nån maskin med lite fetare batteri till