93 139 läst · 1 139 svar
93k läst
1,1k svar
Vad dricker du idag?
C Cerb skrev:
Jag har inte smakat just denna. Men massa andra alkohol drycker utan alkohol. Har ännu inte smakat någon som lever upp till originalet. Därför avstår jag hellre. Och dricker något alkoholfritt som jag vet är gott. Till exempel ett glas läskande flädersaft. Ett par skopor fryst koncentrerad flädersaft är för övrigt himla gott att blanda med gin.TeroM skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 402 inlägg
Jobbvecka här; mjölk...
Renoverare
· Stockholm
· 18 402 inlägg
Medlem
· Västernorrland
· 2 057 inlägg
Tillfället, sällskap och känsla avgör om det är dags för en drink. Det är helt andra omständigheter som avgör om det är alkohol i drinken eller inte.
Därför sitter jag nu i solen och tar mig en alkoholfri Gordons. Finns säkerligen bättre men jag har även smakat sämre. Precis som det finns bättre och sämre ginsorter innehållande alkohol också.
Därför sitter jag nu i solen och tar mig en alkoholfri Gordons. Finns säkerligen bättre men jag har även smakat sämre. Precis som det finns bättre och sämre ginsorter innehållande alkohol också.
Drog vidare till ölstugan på Gullmarsplan, hittade @AndersMalmgren under ett bord sippandes på en avslagen Norrlands 😄
Spoiler
Det var inte han
Spoiler
Det var inte han
Renoverare
· Stockholm
· 18 402 inlägg