ja de hade ju vart bra, hade faktiskt bett om en sådan me, men de brukar inte behövas enligt tanksvets.Elkludde skrev:
dom 2 hålen mitt på verkar förövrigt vara till elpatron = nått jag inte skulle ha på tanken. är förvärmningsslingan utdragen i tanken? de ser väl inte ut som de eller?
Menar du att du ska skicka in radiator returen i topp?
Sätt den så lågt som möjligt.
om du beställt tanken med förvärmningsslinga så verkar det konstigt att första slingan sitter så högt, Den borde de satt lågt för skiktningens skull. Var det du som skulle ha TVA med?
Sätt den så lågt som möjligt.
om du beställt tanken med förvärmningsslinga så verkar det konstigt att första slingan sitter så högt, Den borde de satt lågt för skiktningens skull. Var det du som skulle ha TVA med?
ne jag menar att de är radiator kretsen in till huset. radiator returen kommer gå in i botten. ja jag tycker de är skit skumt att förvärmningsslingan sitter så högt, när jag beställde tanken så sa jag till dom att förvärmningsslingan skulle dras ut så långt de gick i tanken, får ringa dom på måndag o höra va dom har pysslat med. nej ingen TVA för mig..Elffors skrev:
ritning har jag i en annan tråd, varför plugga rad in? elpatron har jag haft i min förra anläggning o den är aldrig använd, så de känns som de kvittar. men nu sitter ju uttaget där så jag får väl peta i en patron jag har liggandes, mest som en plugg.. använder ni elpatron?Matss skrev: