C Comfort Thomas skrev:
Låter märkligt billigt om den ny kostade 10000:- inkl installation!
Ser ut som det vore bra med en bättre upphängning av utedelen så det inte riskerar att bygga på med is i bakkant/under
Det är en bastard; norrmän ville ha en speciell innedel, vilket medförde att utedelen blev "över". Installatören köpte dem billigt då de kunde paras med en annan billigare innedel. Det var så jag fick det förklarat för mig, och jag är inte insatt i branschen.
Ja, det kan man tycka, men det finns inget bättre ställe att ha utedelen på tyvärr.

Cancerman_777 Cancerman_777 skrev:
Det är en bastard; norrmän ville ha en speciell innedel, vilket medförde att utedelen blev "över". Installatören köpte dem billigt då de kunde paras med en annan billigare innedel. Det var så jag fick det förklarat för mig, och jag är inte insatt i branschen.
Ja, det kan man tycka, men det finns inget bättre ställe att ha utedelen på tyvärr.
Is kan förstöra mycket och trist om en ny blir söndertryckt av is

C Comfort Thomas skrev:
Is kan förstöra mycket och trist om en ny blir söndertryckt av is
Det är helt sant. Dock finns det inte mycket jag kan göra åt placeringen.

Cancerman_777 Cancerman_777 skrev:
Det är helt sant. Dock finns det inte mycket jag kan göra åt placeringen.
Går det inte att montera dom vanliga konsolerna eller jirvajärn så du åtmindtstånde slipper den där brädan .
Men du ser alla förutsättningar vilket inte vi gör så du bör ha bättre koll än oss som kollar på bilden

C Comfort Thomas skrev:
Går det inte att montera dom vanliga konsolerna eller jirvajärn så du åtmindtstånde slipper den där brädan .
Men du ser alla förutsättningar vilket inte vi gör så du bör ha bättre koll än oss som kollar på bilden
Det är möjligt att fundamentet kunde gjorts annorlunda, men tyvärr kan inte maskinen höjas eller placeras på annat ställe.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.