569 läst · 19 svar
569 läst
19 svar
Vad är fel på min llvp?
Renoverare
· Skåne/Blekinge
· 2 872 inlägg
Det är en bastard; norrmän ville ha en speciell innedel, vilket medförde att utedelen blev "över". Installatören köpte dem billigt då de kunde paras med en annan billigare innedel. Det var så jag fick det förklarat för mig, och jag är inte insatt i branschen.C Comfort Thomas skrev:
Ja, det kan man tycka, men det finns inget bättre ställe att ha utedelen på tyvärr.
Medlem
· stockholm
· 2 238 inlägg
Is kan förstöra mycket och trist om en ny blir söndertryckt av isCancerman_777 skrev:Det är en bastard; norrmän ville ha en speciell innedel, vilket medförde att utedelen blev "över". Installatören köpte dem billigt då de kunde paras med en annan billigare innedel. Det var så jag fick det förklarat för mig, och jag är inte insatt i branschen.
Ja, det kan man tycka, men det finns inget bättre ställe att ha utedelen på tyvärr.
Renoverare
· Skåne/Blekinge
· 2 872 inlägg
Medlem
· stockholm
· 2 238 inlägg
Går det inte att montera dom vanliga konsolerna eller jirvajärn så du åtmindtstånde slipper den där brädan .Cancerman_777 skrev:
Men du ser alla förutsättningar vilket inte vi gör så du bör ha bättre koll än oss som kollar på bilden
Renoverare
· Skåne/Blekinge
· 2 872 inlägg
Det är möjligt att fundamentet kunde gjorts annorlunda, men tyvärr kan inte maskinen höjas eller placeras på annat ställe.C Comfort Thomas skrev: