13 508 läst · 50 svar
14k läst
50 svar
Vad är det här för söt skruv-huvud-typ?
Men inget problem, det går att lösa det mesta om man klurar lite.Ä Äpplesnö skrev:
https://www.clasohlson.com/se/Bitssats-Cocraft-special-31-delar/p/40-8922
Skulle reparera ett fotbad för ett tag sedan och fick äntligen en ursäkt att investera hela 99kr i denna bitssats. Förstår ärligt inte varför jag inte gjort det för 20 år sedan... Innehåller de flesta annorlunda huvuden
Skulle reparera ett fotbad för ett tag sedan och fick äntligen en ursäkt att investera hela 99kr i denna bitssats. Förstår ärligt inte varför jag inte gjort det för 20 år sedan... Innehåller de flesta annorlunda huvuden
Men en triangel har den inte. Behövs för att reparera Brio leksakståg...J Jotsat skrev:
Hel OBH Nordicas marknadside är att kopiera populära modeller från andra märken, i billiga värdelösa versioner. De verkar inte heller evolvera med tiden avseende kvalitet.electroluxaren skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 259 inlägg
Jag köpte en Ifixit Mako som kom i veckan, främstnför att få tag på en T5 för att laga telefonen. Men upptäckte till min gläjde att den hade trekant så jag kunde se vad som var fel på briotåget med inbyggt batteri (vi har ett annat med utbytbart med).E eshus skrev:
Ifixit är bra grejer!
Har lagat frugans symaskin och sonens radiostyrda bil. Samt flera andra apparater.
Tror jag köpte den på Kjell.
Har lagat frugans symaskin och sonens radiostyrda bil. Samt flera andra apparater.
Tror jag köpte den på Kjell.
Många hushållsapparater har lite specialskruv och precis som föregående skrev så kan det vara smala djupa hål ner till skruven. Till och med så smala så en bitsförlängare inte går ner. Så ska ni köpa specialbits leta då på lite längre än standard längden för bits.
Jag fick slipa till den där bitten med vinkelslipen.
Men nu skulle jag vilja felsöka kaffebryggaren. Någon som kan hänvisa mig vart jag ska mäta på kretskorten, eller hänvisa mig till annat forum?
vid första inspektion ser alla lödningar OK ut.
Men nu skulle jag vilja felsöka kaffebryggaren. Någon som kan hänvisa mig vart jag ska mäta på kretskorten, eller hänvisa mig till annat forum?
vid första inspektion ser alla lödningar OK ut.
Glöm inte Moccamaster. Vi har ett par på jobbet, inköpta 2010-2011 nånting och de har bryggt mellan 2 och 10 kannor om dan varje arbetsdag sedan dess. En eller annan kanna har strukit med genom åren men inte ett fel, ingen har blivit utan kaffe.electroluxaren skrev: