Demmpa #16 Husägare · Kalmar · 22 613 inlägg 24 mar 12:32 Demmpa Husägare Kalmar 22 613 inlägg 24 mar 12:32 #16 H hapazard skrev: Nej. Vissa modeller ska man ha påse till, andra är gjorda för att vara utan och det finns inget sätt att fästa en påse. Nu skrev jag inte att det alltid går bra utan påse utan oftast, alltså att det ibland inte går bra utan påse.
H hapazard skrev: Nej. Vissa modeller ska man ha påse till, andra är gjorda för att vara utan och det finns inget sätt att fästa en påse. Nu skrev jag inte att det alltid går bra utan påse utan oftast, alltså att det ibland inte går bra utan påse.
H hapazard #17 Medlem · 2 859 inlägg 24 mar 13:07 hapazard Medlem 2 859 inlägg 24 mar 13:07 #17 Demmpa skrev: Nu skrev jag inte att det alltid går bra utan påse utan oftast, alltså att det ibland inte går bra utan påse. Men det är fel. Man bör ha påse till de modeller som är konstruerade för att använda påse. (Finns modeller som antingen kan köras med eller utan påse) Redigerat: 2025-03-24
Demmpa skrev: Nu skrev jag inte att det alltid går bra utan påse utan oftast, alltså att det ibland inte går bra utan påse. Men det är fel. Man bör ha påse till de modeller som är konstruerade för att använda påse. (Finns modeller som antingen kan köras med eller utan påse)
Demmpa #18 Husägare · Kalmar · 22 613 inlägg 24 mar 13:22 Demmpa Husägare Kalmar 22 613 inlägg 24 mar 13:22 #18 Självklart ska man följa tillverkarens anvisningar. Tex den vi har kan man köra både med och utan påse i, det finns även HEPA-filter till den så att man kan blåsa ut luften i rummet igen. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Självklart ska man följa tillverkarens anvisningar. Tex den vi har kan man köra både med och utan påse i, det finns även HEPA-filter till den så att man kan blåsa ut luften i rummet igen. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder