Tyresö skrev:
Då är det väl bara att fylla i den med helt orimliga svar - ungefär som att det är en chimpans som har svarat, så slipper man den sen.
Det är ju verkligen att göra byggahus en otjänst. Tror inte att det är någon sitter och sorterar ut svaren utan det hamnar bara i en databas varur det sedan tas fram olika statistik.

Det hade dock varit trevligt med en "jag vill inte medverka" knapp som såg till att rutan inte kom upp igen.

Redigerat:
Krawk skrev:
Det är ju verkligen att göra byggahus en otjänst. Tror inte att det är någon sitter och sorterar ut svaren utan det hamnar bara i en databas varur det sedan tas fram olika statistik.

Det hade dock varit trevligt med en "jag vill inte medverka" knapp som såg till att rutan inte kom upp igen.
Jag trodde det var så "Nej"-knappen skulle fungera men så enkelt var det tydligen inte. :(

Jag hoppas vi kan sammanställa och presentera resultatet i början av december. Anledningen till att vi inte kan göra detta på momangen är att vi inte får slutresultaten förrän månaden har tagit slut.

Tack alla ni som har ställt upp och svarat på demografiundersökningen. :)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.