1 023 läst · 21 svar
1k läst
21 svar
Ultrasnål dusch baserad på rymdteknik
Skrivet av: Kristofer
Görgen - hur inskränkt får man bli? Sverige är självklart inte den marknad de utvecklar detta för. Om du läser texten ser du att det står "globalt". I stora delar av världen är både vatten och energi en extrem bristvara, så alla dylika fantastiska produkter kan verkligen göra världen till en bättre plats.
Görgen - hur inskränkt får man bli? Sverige är självklart inte den marknad de utvecklar detta för. Om du läser texten ser du att det står "globalt". I stora delar av världen är både vatten och energi en extrem bristvara, så alla dylika fantastiska produkter kan verkligen göra världen till en bättre plats.
Skrivet av: Petter
Den stora marknaden är nog inte Sverige... Vi har inte vattenbrist... i stockholm kostar vattnet inte många ören per liter....
Men det är en intressant uppfinning för de delar av världen där vatten är en bristvara.
Dock är frågan, har dessa råd att köpa denna dusch?
Den stora marknaden är nog inte Sverige... Vi har inte vattenbrist... i stockholm kostar vattnet inte många ören per liter....
Men det är en intressant uppfinning för de delar av världen där vatten är en bristvara.
Dock är frågan, har dessa råd att köpa denna dusch?
Liknande trådar
-
Byta ut badkar mot dusch. Tips önskas på vad jag ska köpa.
Badrum -
Färga om kopparrör svarta i badrum (dusch inkluderat).
Badrum -
Byta ut takduschset - passar den nya?
Badrum -
Hur ska jag ventilera stuga med dass och dusch?
Fritidshus -
Hur får jag ihop varmvattenberedaren med utedusch och utekök?
Vatten & Avlopp