2 694 läst · 17 svar
3k läst
17 svar
Ulf Kristersson: ”Jag har målat mycket hemma”
Medlem
· Etelä Pohjanmaa
· 2 469 inlägg
Har du bolån? -Jag avstår att svara på den frågan.
Haha, klart som fan att han inte har bolån då det är oerhört korkat för nån som har råd att vara skuldfri. Det kan han ju inte säga då hela ekonomin bygger på att pressa upp prisnivån på bostadsmarknaden genom att skapa fler och större bolån
Haha, klart som fan att han inte har bolån då det är oerhört korkat för nån som har råd att vara skuldfri. Det kan han ju inte säga då hela ekonomin bygger på att pressa upp prisnivån på bostadsmarknaden genom att skapa fler och större bolån
Hur många gånger måste det förklaras att bostadsrätten som är ett kollektivt ägande av bostaden är mer kompatibelt med kommunism än hyresrätten som är en ren kapitalistisk form.AndersMalmgren skrev:
Att partiet till vänster vurmar om hyresrätten är nog pragmatism och specifikt en vurm om allmännyttan. (Trots att den idag fungerar som ett företag är de generellt "bra" värdar.)
Renoverare
· Stockholm
· 18 392 inlägg
Nu är det väl inte privata hyresvärdar som VPK vill hamakhno_ skrev:Hur många gånger måste det förklaras att bostadsrätten som är ett kollektivt ägande av bostaden är mer kompatibelt med kommunism än hyresrätten som är en ren kapitalistisk form.
Att partiet till vänster vurmar om hyresrätten är nog pragmatism och specifikt en vurm om allmännyttan. (Trots att den idag fungerar som ett företag är de generellt "bra" värdar.)
Liknande trådar
-
Vad ska vi göra om vi målat på trästolpe med 26,8% fukthalt?
Färg, Måla & Tapetsera -
Hur slipa målat ojämnt golv?
Golv -
Hur målar jag klart det som inte blev färdigmålat på huset 2019?
Färg, Måla & Tapetsera -
Gult när jag målat med vitt?
Färg, Måla & Tapetsera -
Hur målar man om innertak målat med kalkfärg?
Färg, Måla & Tapetsera