9 046 läst · 37 svar
9k läst
37 svar
Två eller tre linjer i krysslaser? Behövs stativ?
Tack!
Skiljer 400 kr totalt på att beställa laser och stativ från Amazon istället för Bygghemma och Toolab. Dessutom levererar Amazon det imorgon, medan de hade upp till 10 dagars leverans.
Skiljer 400 kr totalt på att beställa laser och stativ från Amazon istället för Bygghemma och Toolab. Dessutom levererar Amazon det imorgon, medan de hade upp till 10 dagars leverans.
Så länge det är "fraktas av Amazon" skulle jag vilja tillägga. Förmodligen inget problem i just detta fall eftersom de fina priserna på Bosch-prylar både säljs och fraktas av Amazon.K Kane skrev:
Men handlar man sådana prylar som skeppas direkt från säljaren kan det vara varierande kvalitet på leverans, returpolicy och kundservice.
Stort tack! Bra att veta!C cpalm skrev:Så länge det är "fraktas av Amazon" skulle jag vilja tillägga. Förmodligen inget problem i just detta fall eftersom de fina priserna på Bosch-prylar både säljs och fraktas av Amazon.
Men handlar man sådana prylar som skeppas direkt från säljaren kan det vara varierande kvalitet på leverans, returpolicy och kundservice.
en enkel 2linje rödlaser duger om det är endast inomhus projekt.. och sen ett fotostativ från loppmarknad etc för är 1/4gäng elr 3/8"
Ska det spantras många innerväggar så är den där 3linje med 360 en fördel MEN är det enstaka så kan man flytta och pilla med 2linje
men är det köksmontering 1-3väggar och kakel/tapet är 2linje helt okej
Ska det spantras många innerväggar så är den där 3linje med 360 en fördel MEN är det enstaka så kan man flytta och pilla med 2linje
men är det köksmontering 1-3väggar och kakel/tapet är 2linje helt okej
Har fått hem prylarna nu. Ser riktigt fint ut
Det enda jag är osäker på är varför den röda markeringen som ska gå ner i marken, inte gör det, utan fastnar på stativet. Är det för att jag valt gröna serien på lasern och blåa serien på stativet?
Eller hur är det på era? Är det ett hål i stativet som gör att neråt-lasern går till marken? Eller ska man bara koppla loss lasern från stativet för att använda den funktionen?
Det enda jag är osäker på är varför den röda markeringen som ska gå ner i marken, inte gör det, utan fastnar på stativet. Är det för att jag valt gröna serien på lasern och blåa serien på stativet?
Eller hur är det på era? Är det ett hål i stativet som gör att neråt-lasern går till marken? Eller ska man bara koppla loss lasern från stativet för att använda den funktionen?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
det där är inget att oroa sig för men såklart "lika barn leka bäst" men så länge fotstativet står plant med hjälp av libel som du har på bilden och lasern är olåst så fixar det sig själv.. punkten är mest för rörgubben / om du har en speciel punkt du vill utgå ifrån så du är säker på att du ställer lasern rättP peter.linkan skrev:Har fått hem prylarna nu. Ser riktigt fint ut
[bild]
Produkter som diskuteras i tråden
Liknande trådar
-
Krysslaser Bosch GLL 3-80 C / CG - röd eller grön?
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Krysslaser nivellerar(rätar upp) ej.
Söker linjelaser som kan projicera nivellerade linjer oavsett sin position
linjelaser eller krysslaser?
Avståndslaser eller krysslaser?
Verktyg, Maskiner & Fordon