20 434 läst · 17 svar
20k läst
17 svar
Trädäck i Ceder alt lärk???
Då va de klart (nästan). Har bara några plankor kvar på trappan att skruva dit. Helnöjd med resultatet! Men nu kan jag inte bestämma mig hur jag ska behandla däcket... Om man oljar blir det väl brun/svart med tiden. Och det är de sista jag vill att det ska bli. Jag vill att det ska hålla sig grått.
Mixar´n - Ditt däck ser ju skitfint ut! Hur håller det sig med åren när man såpar???Håller trät i 15 år & håller det sig grått?
Min chef har en brygga i tryckt virke som han behandlat med GrönFri. Nu 2 år gammalt ser det skitläckert ut & är helt silvergrått. Men hur håller det med tiden? Denna brygga är väldigt hårt utsatt då det är helt öppet hav mot polen.
Kom gärna med tips!
/matte
Mixar´n - Ditt däck ser ju skitfint ut! Hur håller det sig med åren när man såpar???Håller trät i 15 år & håller det sig grått?
Min chef har en brygga i tryckt virke som han behandlat med GrönFri. Nu 2 år gammalt ser det skitläckert ut & är helt silvergrått. Men hur håller det med tiden? Denna brygga är väldigt hårt utsatt då det är helt öppet hav mot polen.
Kom gärna med tips!
/matte
Snyggt !! mkt snyggt !! Bra jobbat ....
Liknande trådar
-
Bygga trädäck på befintlig altan
Altan & Uteplats -
Vilket medel fungerar för rengöring takpannor och trädäck/altan?
Byggnadsvård -
Bygglovsfråga, altan/trädäck samt trappa
Bygglov -
Snygga och praktiska elartiklar för trädäck/altaner
Altan & Uteplats -
En till tråd om bygge av trädäck/altan
Altan & Uteplats