FredrikB skrev:
Kalle Dussin; jag vet att du är aktiv på prisjakts forum och kunnig. Funkar det för dig borde det funka för mig =)Fortfarande nöjd med setupen?

Jag drar mig nämligen för att bygga in en 10 meters Supra FS-SCART till plasman i väggen och trådlöst är ett trevligt alternativ

TIA/Fred
Hmmm, är det inte overkill att ha plasma-TV och mata den med en kompositsignal...?? :-X

Drar upp den här gamla tråden då jag vill få bort stereon från vardagsrummet för att få en stramare design. Om man har måttliga krav på ljudkvalitet kan man använda den dylik apparat för överföring av musik också? Dvs ha stereon undanstoppad någonstans och komma åt musiken överallt man har en mottagare, eller blir kvaliten för dålig? Jag har en gammal stereo med vinylspelare och ingen scartkabel.

mvh
David

'Ingen aning, men du kan få låna min och testa. Jag har inte kört med avancerat ljud än TV-ljud på den.
Jag kan hala med den till jobbet i Kista.

FredrikB skrev:
Kalle Dussin; jag vet att du är aktiv på prisjakts forum och kunnig. Funkar det för dig borde det funka för mig =)Fortfarande nöjd med setupen?

Jag drar mig nämligen för att bygga in en 10 meters Supra FS-SCART till plasman i väggen och trådlöst är ett trevligt alternativ

TIA/Fred
Sorry, jag har missat den här tråden. Jodå, jag var nöjd med det hela till dess att jag gav bort sovrumsteven till morsan.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.