20 233 läst · 272 svar
20k läst
272 svar
Tråd för rapportering av buggar i Byggahus 4.0
Bowman
Husägare
· Västra götaland
· 1 060 inlägg
Bowman
Husägare
- Västra götaland
- 1 060 inlägg
Medlem
· Stockholm
· 433 inlägg
Medlem
· Stockholm
· 433 inlägg
Men det är exakt samma funktion som att trådtiteln även blir i fetstil? Eller hur ..johan_mlg skrev:
Det kan jag tycka räcker. För jag är böjd att hålla med om att alla de där röda prickarna blir lite påfrestande med sin väldigt skarpa kontrast till allt annat innehåll.
Man kan kanske annars byta till en lite mindre kraftigt avvikande kulör ...?
Administrator
· Skåne
· 6 536 inlägg
Jag tycker det ser bra ut och störs inte av utseendet/färgen. Men smaken är ju som...johan_mlg skrev:Det är meningen att dom ska sticka ut. För oss som hänger mycket på forumet så underlättar dom enormt.
En röd knapp betyder att det finns inlägg i tråden man inte läst än. Är det en gubbe så betyder det att man själv har skrivit i tråden.
Play-knappen används för att hoppa till första olästa inlägget i en tråd.
Jag vet inte om detta är en bug eller feature men vist var det så tidigare att man kom till "utökad svarsruta" när man citerade ett inlägg. Numera verkar man få upp "snabbsvarsläge" och får klicka på "fler alternativ" för att få utökad svarsruta.
Jag gillade tidigare funktion bättre, men det kanske finns någon inställning som jag missat.
Jag gillade tidigare funktion bättre, men det kanske finns någon inställning som jag missat.
Inställningen har kanske återställts vid uppdateringen? Finns under:TheStills skrev:
Inställningar/Mitt konto/Inställningar/Förinställt bevakningsläge för diskussioner:
P
PappasHammare
Medlem
· Skåne län
· 2 019 inlägg
PappasHammare
Medlem
- Skåne län
- 2 019 inlägg
Det är avstängt.
"Förinställt bevakningsläge för diskussioner: "Inga meddelande via epost"
Men det verkar som vissa trådar ändå ger mig mail
Edit
Och i "bevakningar" så står det "inga" för all trådar i kolumnen näst längst åt höger
"Förinställt bevakningsläge för diskussioner: "Inga meddelande via epost"
Men det verkar som vissa trådar ändå ger mig mail
Edit
Och i "bevakningar" så står det "inga" för all trådar i kolumnen näst längst åt höger
Redigerat:
Medlem
· Stockholm
· 433 inlägg
Det var underligt. Jag kan bekräfta att du faktiskt prenumererar på många trådar, men alla dom har du valt att inte få någon email om. Jag ska testa att sätta samma inställningar på mig och se ifall jag fortfarande får mail.TheStills skrev: