S Stugmannen skrev:
som sagt jäkligt fint och smakfullt!
Jag har själv ett hus på andra sidan koljöfjorden som jag är mitt i en stor renovering med. Så förstår vad du har gått igenom :)

ang pris så är min upplevelse att det kommer många många fler på visningarna på senvåren och det brukar trissas upp i budgivning. Särskilt de husen som går ut som fritidshus och man kan sälja in drömmen om sol och gröna träd efter en lång vinter :). På hösten brukar det vara lite svalare intresse. Som du säger så har ju kanske förutsättningarna även ändrats med tanke på allt som sker just nu. Hursomhelst så bör inte ett hus i det skicket vara svårsålt på Orust :)
Lycka till med försäljning och framtida köp.
Tack. Jag då är vi samma båt. Fy fan för dessa renoveringar. Huset var ju helt ok innan. Inga fel eller så men ville ha en modern touch mer, då visste vi inte om kommande projekt som vi ska sälja tlll förmån för. Man vill ju inte fuska med ngt även om det ska säljas. Vi har gjort 99% som det vi ville även om vi skulle bo i 30 år. Det enda var väl att vi skulle gjort klart tvättstugan men detta får kommande ägare göra alt gör jag det i höst.
Lycka till med allt!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.