1 229 825 läst · 3 920 svar
1230k läst
3,9k svar
Totalrenovering av 20-talslägenhet
Renoverare
· Stockholm
· 18 324 inlägg
Tur att mina golv är hantverkargjorda då
Renoverare
· Stockholm
· 18 324 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 324 inlägg
Ah, fan, jag visste att det var dumt att skaffa barn, tror jag får ha denna lägenhet för mig själv, kidsen och sambon får bo kvar i gamla
Renoverare
· Stockholm
· 18 324 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 324 inlägg
Rasphandsken
Jag har den trebenta Myran som köksstolar. Supersnygg och helt ok bekväm, men gäster (inte bara barnen, även om det händer dem oftare) hamnar på golvet titt som tätt när de lyckas välta stolen de sitter på.
Jag planerar därför att byta till Eames Eiffel med träben och stoppad sits, men tänkte då lämna in träbenen och få dem målade svarta - såg detta på Illum i Köpenhamn (tydligen specialtillverkade för dem), men de hade inte kombinationen svarta ben och stoppad sits (och stoppad sits är sååå mycket skönare vid långa middagar, även om det är lite mer spillovänligt).
Jag planerar därför att byta till Eames Eiffel med träben och stoppad sits, men tänkte då lämna in träbenen och få dem målade svarta - såg detta på Illum i Köpenhamn (tydligen specialtillverkade för dem), men de hade inte kombinationen svarta ben och stoppad sits (och stoppad sits är sååå mycket skönare vid långa middagar, även om det är lite mer spillovänligt).
Renoverare
· Stockholm
· 18 324 inlägg