Det där var riktigt snyggt!

• Gilla
Torbjärn
  • Laddar…
K
Coolaste bokhyllan jag sett!

• Älska
Torbjärn
  • Laddar…
Kul med så mycket positiv respons det värmer i hjärtat :love::love::love:

• Gilla
hobbs
  • Laddar…
Förutom att vara en vacker skapelse så är den praktisk och ljuddämpande. Tre flugor i en smäll. (y)(y)(y)
(Kunde inte hitta några flugor.;))

• Haha
Torbjärn
  • Laddar…
Torbjärn Torbjärn skrev:
[bild]
Resultatet nu när den börjar bli klar och fyllas med grejjor. :love: Får säga att jag är riktigt nöjd och det var ett kul projekt. Vågar inte tänka på vad det hade kostat att leja bort jobbet :geek:
Superfint! Snyggt med dörrarna i till rummen i samma färg som hyllan. Och även väldigt snyggt med de färgade fönsterfodren i rummen man skymtar bakom hyllan :)

• Gilla
Torbjärn
  • Laddar…
richardtenggren
Ni verkar gilla färg, om man tänker på de orangea uttaget+brytaren, gula väggen+fönstret och orangea fönstret! :D
Kanske lite färgstarkt för mig i mitt hem, men snyggt! :)

• Gilla
Torbjärn
  • Laddar…
Torbjärn Torbjärn skrev:
[bild]
Resultatet nu när den börjar bli klar och fyllas med grejjor. :love: Får säga att jag är riktigt nöjd och det var ett kul projekt. Vågar inte tänka på vad det hade kostat att leja bort jobbet :geek:

Fint jobbat, och härligt vågat med starka färger, hemtrevligt ser det ut hos dig.
En fråga; varför inte byggt bokhyllan upp till taket?

• Gilla
yonna och 2 till
  • Laddar…
Supersnyggt! Jag tycker det är häftigt (och snyggt) att ni har flera härliga färger, så som orange, gult och blått. Var har ni hittat de härliga strömbrytarna i orange?

65starss 65starss skrev:
Fint jobbat, och härligt vågat med starka färger, hemtrevligt ser det ut hos dig.
En fråga; varför inte byggt bokhyllan upp till taket?
Tackar :love:

Det var främst två anledningar:

Vi når inte så högt och tänkte om vi fyller med grejjor som vi inte når så känns det som vi hoardar :cool:
Det blir ”luftigare” såhär och takhöjden lyfts fram mer :love:

• Gilla
Maria T och 2 till
  • Laddar…
H henche skrev:
Supersnyggt! Jag tycker det är häftigt (och snyggt) att ni har flera härliga färger, så som orange, gult och blått. Var har ni hittat de härliga strömbrytarna i orange?
De är vanliga vita Schneider Exacct som jag plockat isär och sprejmålat i olika kulörter beroende på rum :love:

• Gilla
henche
  • Laddar…
richardtenggren
Vill man ha färgstarka uttag, brytare etc så har Jung en kollektion som heter Le Corbusier, som innehåller mycket färg. Vi har köpt från denna kollektion till utsidan av vårt hus, då färgkoden stämde perfekt.

Man kan även beställa i valfri NCS om jag minns rätt, men ännu dyrare då antar jag.

• Gilla
henche och 1 till
  • Laddar…
Torbjärn Torbjärn skrev:
Tackar :love:

Det var främst två anledningar:

Vi når inte så högt och tänkte om vi fyller med grejjor som vi inte når så känns det som vi hoardar :cool:
Det blir ”luftigare” såhär och takhöjden lyfts fram mer :love:
Jag förstår hur ni tänkt där.
Själv tänkte jag den platsbyggda känslan skulle blivit än mer komplett + bra bokförvaring kan man aldrig ha för mkt av. Å andra sidan går det att bygga på om man skulle ändra sig. Stegpall behövs då, visst.
Bra gjort, hur som!

• Gilla
Torbjärn
  • Laddar…
Skumpe
Torbjärn Torbjärn skrev:
De är vanliga vita Schneider Exacct som jag plockat isär och sprejmålat i olika kulörter beroende på rum :love:
Åh nej.... Du skulle aldrig sagt att du spraymålat dom. Det kommer snart fram nån som säger att ditt hus kommer brinna ner.

• Haha
Torbjärn och 1 till
  • Laddar…
S
Torbjärn Torbjärn skrev:
[bild]
Tjusigt!

Kul att se något annat än ”vitt och fräscht”.

• Gilla
Torbjärn
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.