Tog bort vårat gamla äckliga badkar som va in kaklat.
Men hur gör jag nu för att sitta totalrenovera de nu i vinter?
Nån som har bra/billiga tips?
Men hur gör jag nu för att sitta totalrenovera de nu i vinter?
Nån som har bra/billiga tips?
Skojar du!!!
Du lär bli tvungen att totalrenovera så här innan jul. Hoppas du har en budget på 200 lax att kasta ut snarast. Eller köp en duschkabin så länge och gör nåt provisoriskt.
Hur tänkte du nu? På vilket sätt blev det bättre utan badkar
Du lär bli tvungen att totalrenovera så här innan jul. Hoppas du har en budget på 200 lax att kasta ut snarast. Eller köp en duschkabin så länge och gör nåt provisoriskt.
Hur tänkte du nu? På vilket sätt blev det bättre utan badkar
Allt är i sten betong, å vatten har de kommit vid sidan va sen tidigare, va därför jag tog bort de, för att de läckte vatten ifrån badkaret, undertill.Alfredo skrev:
Karet hade en liten tunnare tegel ram å sedan kakel på de.. Sen en typ ventil så man kunde se under karet, så luktade typ gammal jordkällare å va massa silverfisk
Brukar ju vara tätskikt även under ett inbyggt badkar. Däremot ser ju det badrummet ut att vara typ 50-tal, så lär inte vara så tätt längre.
så jag tipsar också på en duschkabin. Då kanske golv och väggar torkar upp inför renoveringen också
så jag tipsar också på en duschkabin. Då kanske golv och väggar torkar upp inför renoveringen också