H hellem skrev:
Betyder det att det måste vara vanligt för dig?
Något som är normalt är vanligt eftersom orden är synonymer ;)

Jag tror att du driver med mig nu så jag får önska god natt :D

/Krille
 
K Krille4 skrev:
Något som är normalt är vanligt eftersom orden är synonymer ;)

Jag tror att du driver med mig nu så jag får önska god natt :D

/Krille
Sammanhanget spelar roll här. Det är normalt att familjestiftelser har till huvudsakligt ändamål att tillgodose en viss familjs, eller släkts eller bestämda personers intressen. Men samtidigt är familjestiftelser inte vanligt förekommande.

God natt!

Edit: det här är är alltså inte något jag tycker man ska göra om man inte har fler skäl än förskoleplats. Det är bara ett möjligt alternativ ifall man vill ha en organisation som grund till sysselsättningen. Företag måste ju ha vinstintresse om man ska följa reglerna därför kan man inte bilda företag för att bygga hus år sig själv. En stiftelse kan ha som enda intresse att ordna bostad åt en namngiven famil
 
Redigerat:
ARJU ARJU skrev:
Till skillnad från dig så har har praktisk erfarenhet av att leva under kommunism, jag är därmed inte så pass inkompetent att jag blandar ihop kommunism med vanligt bidragsfusk.

Med tanke på dina smaklösa inlägg misstänker jag att det är annat ljud i skällan när Mohamad visar sig fuska med bidragen, kan det ligga något i det?

Motbjudande...
Jag tycker synd om dig som fått känna på riktig kommunism, hoppas du har det bra idag.
Du får tolka mina inlägg precis hur du vill, men dra in inte Mohammed!
 
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Jag tycker synd om dig som fått känna på riktig kommunism, hoppas du har det bra idag.
Du får tolka mina inlägg precis hur du vill, men dra in inte Mohammed!
Sverige var ju mer eller mindre kommunistiskt under 70-talet. Löntagarefonderna var väl det som gick längst.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.