Butiken kommer definitivt att få ett besök av mig :D
Vilken bra smak du verkar ha Linska ;-)

anneliomagnus skrev:
Butiken kommer definitivt att få ett besök av mig :D
Vilken bra smak du verkar ha Linska ;-)
Oj, tack!! Snarare bra komihåg... När jag surfade runt efter en lampa till min mor, såg jag Herstal-lampan och kom att tänka på dig och din efterlysning. Likadant med DivasBoning, interiören påminde om erat vardagsrum.. Enklare än så är det inte ;)

Linska skrev:
Enklare än så är det inte ;)
Hahahahaa...... ;D ;D Vad har jag skrivit?! Inte enklare än så?! ;D ;D Timmen var sen, det är nog förklaringen....

Hihi, ibland blir det bakvänt, å andra sidan så märkte jag inte det förrän du påpekade det själv... *tidig morgon* kanske :D Fast man brukar ju förstå varandra iallfall :)

Vad fint ni har det :)! Får man fråga vad möblerna kommer ifrån?

När det gäller lampa så hade jag nog köpt Random Light som du tidigare blivit tipsad om (finns ju både i svart och i vitt).

Flos har även en fin lampa som heter Fucsia8 som jag tror skulle kunna passa (tycker inte att du skall ha något som skymmer alltför mycket).

Titta på www.moooi.nl, www.flos.com, www.artemide.com och www.ingo-maurer.com för mer lampor.

Hej o Tack Misse :) Häftiga tips du kom med :D Vår möbelgrupp kommer från Slettvoll. Vet ju inte vart du bor, men i Nacka så finns en återförsäljare Zandvoort (http://www.zandvoort.se) o för oss uppe i norr finns CASA Wikström (Luleå).

Är du på möbeljakt? ;-)

anneliomagnus skrev:
Hej o Tack Misse :) Häftiga tips du kom med :D Vår möbelgrupp kommer från Slettvoll. Vet ju inte vart du bor, men i Nacka så finns en återförsäljare Zandvoort ([länk]) o för oss uppe i norr finns CASA Wikström (Luleå).

Är du på möbeljakt? ;-)
"Misstänkte" nästan att de kom från Slettvoll;-)! Ursnyggt var det i alla fall. Jag är på jakt efter två armstödslösa fåtöljer och just Slettvoll har en som jag tycker är supersnygg, men den är ju inte gratis direkt... Jag bor i Göteborg och vi har i alla fall äntligen fått ett återförsäljare av Slettvoll här!

När det gäller lampor så kom jag på ytterligare ett par som jag tycker är underbara- titta på www.jeremycole.net och på http://www.itemhome.co.uk/info_kou.html

ByggareJohan skrev:
Hej, kolla jeremy coles lampor, finns i svart och vitt. En smula dyra, men om man räknar på kostnad / dag under den tid man har lampan så blir det inte så dyrt...   :p

[länk]
Misse! Se ovan - det kan ju ursäkta nästan vad som helst eller hur ;-)

Tack så jättemycket för era finfina tips! Kan meddela att det nu inhandlats en lampa, eller vi fick faktiskt den faktiskt som present... (Kombinerad födelsedagspresent o julklapp från min mans mormor) Det blev en... Holmsund (se bild ovan). Så nu, efter mycket vingel på en hiskeligt hög stege hänger lampan där den ska. Vet inte riktigt vad jag tycker än, men jag tar då inte ner den i första taget.  ;D Det var nämligen ett h-vete att dra om elen o få upp den - men nu lyser det iallafall  :D Ska ta någon bild o lägga ut, så får ni väl dissa mig om det ser förskräckligt ut  ;)

anneliomagnus skrev:
Misse! Se ovan - det kan ju ursäkta nästan vad som helst eller hur ;-)
Absolut ;)

Väntar med spänning på bilder från ert vardagsrum med lampan på plats!

Här kommer en bild när lampan kommit upp...

• v-rum_med_nya_lampan.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vad fint det blev! Riktigt elegant... :)

birgi skrev:
Vad fint det blev! Riktigt elegant... :)
Håller med- jättefint :)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.