Cheesen Cheesen skrev:
Jag trodde den hade spÀrrfunktion? SÄ liten...
Visst har den det. 👍
 
M mrmlz skrev:
[lÀnk]

En Arboga FS104S - lite smÄfix men annars sÄ?
Förutom att vi inte alls vet om det blir ett bra pris eller inte.. auktioner kan dra ivÀg rÀtt rejÀlt i slutet.
 
  • Gilla
john.h och 1 till
  • Laddar…
Frustrator Frustrator skrev:
Förutom att vi inte alls vet om det blir ett bra pris eller inte.. auktioner kan dra ivÀg rÀtt rejÀlt i slutet.
Ah kanske Àr auktionsförbud i den hÀr trÄden! Plockar bort inlÀgget.
 
  • Gilla
Testarn och 2 till
  • Laddar…
Ska lÀmna ett garage i Gnesta i sommar och ska sÀlja alla maskiner o verktyg, höst i ett
”paket”. Vid frĂ„gor ring 070-3348770.
 
  • ArbetsbĂ€nk med diverse verktyg och maskiner till försĂ€ljning i garage i Gnesta.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • BlĂ„ Europac-maskin, modell 128 HDR.1, som anvĂ€nds för metallarbete i ett garage med olika verktyg och utrustning i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Orange pirra och gasflaskor med slangar i ett garage med en gul ESAB svetsmaskin i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Svetsmaskin ESAB Power Compact 200 med reglage och sladdar, fotograferad pĂ„ ett garagegolv i Gnesta.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Grön industrimaskin med handtag, monterad pĂ„ en trĂ€bas, omgiven av verktyg och dĂ€ck i ett garage.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Garagehyllor fyllda med olika verktyg och maskiner till salu, inklusive borrmaskiner, slangar, sprayflaskor, plastdunkar och verktygslĂ„dor.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Grön och svart manuell verkstadspress pĂ„ ett trĂ€bord i ett organiserat garage med dĂ€ck och verktyg i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Svetsmaskin av mĂ€rket Parkside PPSK 40 A1, placerad pĂ„ en trĂ€bĂ€nk i ett garage, med kablar och andra verktyg synliga i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Borrpress av mĂ€rket HBM WD16 Vario, placerad i ett garage pĂ„ arbetsbĂ€nk med ett fönster i bakgrunden och kabelupphĂ€ngning till vĂ€nster.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Hyllor med olika verktyg och maskiner, inklusive borrmaskiner, förvaringslĂ„dor, burkar med kemikalier och andra byggtillbehör i ett garage.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
stigen
  • Laddar…
Kanske grÀnsfall till OT men om nÄgon köpt in sig pÄ EGO:s trÀdgÄrdsmaskiner sÄg jag idag att Bauhaus (Hyllinge var detta) sÄlde ut dem för 10% av ordinariepris. Intrycket Àr att det Àr ganska bra halvproffsgrejjer. NÄgra batterier eller laddare fanns naturligtvis inte och de kostar nÄgra tusenlappar styck sÄ jag jag avstod.
 
B
R Ropa skrev:
Kanske grÀnsfall till OT men om nÄgon köpt in sig pÄ EGO:s trÀdgÄrdsmaskiner sÄg jag idag att Bauhaus (Hyllinge var detta) sÄlde ut dem för 10% av ordinariepris. Intrycket Àr att det Àr ganska bra halvproffsgrejjer. NÄgra batterier eller laddare fanns naturligtvis inte och de kostar nÄgra tusenlappar styck sÄ jag jag avstod.
har bÄde grÀsklippare och snöslunga av mÀrket. Upplever de stabila och de tre Är vi kört med dom visar de inga uppenbara problem. Vet jag registrerade maskinerna via https://www.gronaverktyg.se/ och fick ett 4.5ah batteri gratis.
 
S
F Fredas skrev:
Bosch professional laddare och 2 batterier 5,5 och 4ah. Procore. 1750kr

[lÀnk]

SlutsÄld stÄr det.
 
Fanns 4 kit. Tog slut fort😎
 
Vi vill skicka notiser för Àmnen du bevakar och hÀndelser som berör dig.