Nimajneb skrev:
skruvat.se har 20% på allt idag juldagen med rabattkoden Santa13.
Undrar om de har haft för många köp idag...?
ImageUploadedByTapatalk1387983665.906456.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Ja det går ju ann att ha en generell rabatt när ingen ändå kan handla :)
 
Tydligen blev det för stor belastning så dom förlänger kampanjen:
[h=1]Överbelastning – vi förlänger kampanjen![/h]Bästa besökare,

Juldagskampanjen verkar vara extra populär i år vilket har lett till tekniska problem med hemsidan. Vi gör nu allt för att siten skall komma upp igen och förlänger kampanjen till och med annandagen 26/12. Vi ber om ursäkt för problemen och hoppas att se dig på hemsidan imorgon igen.
Mvh

Skruvat.se
 
Är det ngn bra julrea någonstans på verktyg/maskiner?:)
 
frav skrev:
Något som är vettig prissatt här?
[länk]
[länk]
Hos Toolstop påstår jag att Metabokitet för 1287 kr är attraktivt. Tyvärr kan jag inget alls om stämjärn och vet inte vad som är bra och dåligt men Irwin-kitet med 8 järn känns nog också bra i pris. Vad säger konnässörerna på forat, är det något att ha?

Hos FFX tror jag Milwaukees battericirkel med 2 ackar för £272 är rätt billigt. L-boxx 102 med småfacksinsats för £33 är väl inte heller så dumt?
 
Inga som hitta några kap och gersågar till bra pris?
 
Mikael_L
Här finns det kanske något som kan attrahera någon som fått pengar att köpa verktyg för i julklapp.
http://www.gardinpersson.se/produkter/erbjudanden

Observera att man kan klicka i med eller utan moms.

Den där 3/8" hylsnyckelsatsen känner jag mig aningens sugen på.
3/8" tycker jag själv är den perfekta storleken för den som meckar i bil, med cykel, i hemmet osv.
 
Redigerat:
Mikael_L skrev:
Här finns det kanske något som kan attrahera någon som fått pengar att köpa verktyg för i julklapp.
[länk]

Observera att man kan klicka i med eller utan moms.

Den där 3/8" hylsnyckelsatsen känner jag mig aningens sugen på.
3/8" tycker jag själv är den perfekta storleken för den som meckar i bil, med cykel, i hemmet osv.
Det var väl dom som hade kanonpriser på bla kap/gersågar förra julen.
 
trattalask
Nimajneb skrev:
Det var väl dom som hade kanonpriser på bla kap/gersågar förra julen.
Japp! Jag fick en GCM8S för 1500kr. Helt klart nöjd än! =)
 
  • Gilla
PeterJeffrey
  • Laddar…
puda skrev:
Inga som hitta några kap och gersågar till bra pris?
Det är ju länkat till Gärdin & Persson dom har ju både Metabo och Bosch på kampanj.....sen om det är bra/bäst pris har jag ingen aning om....men du kan väl börja där....

Edit: ser nu att både Lindar´n och Toolab ligger något under i pris.....
 
Redigerat:
såg att toolab hade bosch sänksåg gkt55 med l-box o styrskena för 4299:-....finns den billigare
någon annan stans?
/
M
 
Nimajneb skrev:
Tydligen blev det för stor belastning så dom förlänger kampanjen:
Problemen verkar fortsätta
Hemsidan underhålls

Bästa besökare,

Hemsidan underhålls just nu och vi ber dig därför att komma tillbaka lite senare. Vi arbetar för fullt och hoppas vara klara strax.
Mvh
Skruvat.se
 
trojlee skrev:
såg att toolab hade bosch sänksåg gkt55 med l-box o styrskena för 4299:-....finns den billigare
någon annan stans?
Kollar man runt i UK & DE så är prislappen som lägst runt 3900kr, men så tillkommer frakt. Så för att vara i SE känns det hyggligt iom att det är fraktfritt.

Men det finns säkert någon annan här som har bättre koll på om detta 4299kr är normalpris eller ej.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.