boschkenta boschkenta skrev:
Inomhus har jag målat 3 rum + garage (tak och väggar - puts, betong, och gips), och lite möbler. Utomhus har jag målat staket, och lite andra detaljer runt huset. Blivit kanonbra, ingen tanke på skyddslager. Kör med samma färger som du kör med roller & pensel, fast det går snabbare. Enda gången jag kan tänka mig använda roller igen är i mycket små utrymmen där det inte är värt mödan att plocka fram maskinen och rengöra efter, då det tar en stund att få rent den.

Särskilt på putsade väggar tyckte jag det blev väldigt bra med sprutan, för man kommer in överallt i alla ojämnheter.
Jag har haft min Wagner i över ett år utan att använda den, just för att det verkar vara sånt meck att få den ren efteråt.:rofl:

Edit: förlåt för jätte-offtopic

• Haha
  • Gilla
trojlee och 3 till
  • Laddar…
P PeterP skrev:
Om någon är intresserad av en färgspruta (Wagner 250)...
Tack för tipset, antar jag...:crysmile:

AXS
Degerlunden Degerlunden skrev:
Makitalampor till 14,4/18v batterier. Finns flera olika modeller men denna var det störst kampanj på.

[länk]
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?pu=5642897

Bra att kolla prisjakt för att se om det är en kampanj på riktigt. Det här känns okej, men ordinarie pris är nog mer 369:-.

Degerlunden Degerlunden skrev:
Makitalampor till 14,4/18v batterier. Finns flera olika modeller men denna var det störst kampanj på.

[länk]
Tack, la precis en beställning.

• Gilla
baversjo
  • Laddar…
K-Rauta har bra pris på Bahco bitssats!

Öppen orange och svart Bahco bitssats med 54 färgkodade delar ordnade i en plastlåda.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

K-Rauta har bra pris på Bahco bitssats!

Bahco 59/S54BC 54-delars färgkodad bitssats i öppen låda med olika storlekar och typer av bits.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
whak och 2 till
  • Laddar…
Jag "köpte" den förra gången de hade kampanj. Eller rättare sagt jag har för mig att jag "önskade" den som farsdagspresent.

Åtgärden Åtgärden skrev:
DeWalt 1000 mm sågskena för 99 spänn
[länk]

Verkar vara en halvskum säljare, men den som är fräck nog kan ju försöka prismatcha på hornbach...
[länk]
Kostar 691:- nu. Måste varit något kort fel. Någon som lyckades?

Okarlsson Okarlsson skrev:
Kostar 691:- nu. Måste varit något kort fel. Någon som lyckades?
Finns kvar i listan över andra säljare...

Men jag har svårt att se att Hornbach prismatchar den, det är ju inte Amazon som säljer..

Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Finns kvar i listan över andra säljare...

Men jag har svårt att se att Hornbach prismatchar den, det är ju inte Amazon som säljer..
Missade det:seenoevil: Beställt!!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.