3 777 812 läst · 12 844 svar
3778k läst
12,8k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
En kompis har denna och han anser att den väger lite väl mycket och att det saknas ringnycklar. Jag valde den mindre versionen utan verktyg i locket och den har använts förvånandsvärt mycket.B Baskavoda skrev:
Men är inte pengarna ett problem hade jag valt Kamasa låda.
Jula har haft en bra Kamasa-låda på kampanj för samma pengar flera gånger. Den är trevligare än motsvarande Bacho.I Ironside skrev:
Mejslar och polygrip i sådana lådor som den ovan brukar vara av sämre kvalitet och är troligen mest tänkta att fungera som utfyllnad.
Verktygstokig
· Sörmland
· 301 inlägg
https://www.clasohlson.com/se/Verktygssats-Kamasa-92-delar/p/40-8865
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Fick Bahco lådan diskuterad ovan i julklapp för något år sedan och funderade på vafan ska jag med denna till ...
Tillsammans med min verktygsväska med hammare och annat generellt så är denna lådan grejen som alltid är framme. Hör tröttnat på att bära ner den i källaren för den hinner bara ner innan den åker upp igen.
Kvalitetsmässigt: Helt klart bra nog för hemmabruk.
Tillsammans med min verktygsväska med hammare och annat generellt så är denna lådan grejen som alltid är framme. Hör tröttnat på att bära ner den i källaren för den hinner bara ner innan den åker upp igen.
Medlem
· Stockholms Län
· 694 inlägg
Men rätt ovärd när CO säljer Kamasa-lådan för samma pris?Niklasloow skrev:Fick Bahco lådan diskuterad ovan i julklapp för något år sedan och funderade på vafan ska jag med denna till ...
Svårt att se eftersom Kamasa tror vi är kvar i 2005 och har låg upplösta bilder. Men för mig som hemmafixare av lite allt möjligt så är vertygs sammansättningen i bahco bättre. Sen kan jag inte se hur man lyckas ha i sönder någon av dessa lådornas innehåll (innan du som användare slarvat bort mer än 15% av innehållet och slänger lådan)n_sandstrom skrev:
Jag har båda lådorna (inte exakt modell kanske, men väldigt lika) och tycker att kvalitén på Bacho känns bättre. Däremot är Kamasan lättare att bära med sig (kan bero på innehållet dock). Jag brukar ta den som ligger mest lättillgänglig då båda duger utmärkt till hemmameck!
Jag har också båda, eller hade för har inte kvar Bacho-lådan, och tycker tvärt om att Kamasan är lite trevligare på alla punkterH hakkattakk skrev: